2 jocuri care mie imi PLAC, dar ceilalti le considera PENIBILE

Am o minte deschisa si un spirit aventuirier. Imi place sa spun mereu ca “am jucat TOT”

Gusturile mele la jocuri se intind mai departe de shootere de ultima generatie si o grafica ce iti rasfata privirile. Imi place sa incerc..sa le incerc pe toate.

Iubitul meu e radical.
Lui nu ii plac jocurile penibile si ma catalogheaza si pe mine ca fiind “o penibila” fiindca ma joc jocuri..penibile.

Eu? Eu sunt si mai radicala. Nu am incredere in parerea celorlalti si vreau sa incerc pe pielea mea un joc care imi suna interesant, indiferent de cate sageti cu venin arunca ceilalti in drectia sa.

Cu genul asta de atitudine am dat peste niste jocuri incantatoare care IMI PLAC la nebunie, desi ceilalalti gameri nu ar fi de acord cu mine.

Hai sa iti arat 2 jocuri BUNE (si crede-ma pe mine, nu pe ceilalti)

1. Duke Nukem Forever (2011)
Eu + Duke = Love
Duke e regele autoincoronat al shooterelor, baiatul rau cu un ego mai mare decat planeta pe care se afla si nepotolit amator de femei, femei care ii pica mereu la picioare.

Cum sa nu-l iubesti pe Duke? Hail to the king, baby ! 
Despre cel mai nou joc cu Duke, numai de rau. A primit nota 3.5 pe Gamespot, fanii s-au dat cu capul de pereti fiindca dupa mai bine de UN DECENIU de lucru la joc, developerii nu le-au livrat ceea ce si-au dorit.

Da, recunosc, un deceniu e al dracului de mult timp ca sa il petreci facand un joc, dar SINCER. Duke Nukem Forever mi-a placut la nebunie. Mi-au placut grafica, decorurile, mi-a placut cum arata Duke in full-3D si chiar si scenariul.

Un alt motiv pentru care toata lumea uraste Duke Nukem Forever este umorul. Este pervers si plin de glume sexuale.EXACT genul meu de umor ! (eu il gust)
Si tata e de acord cu mine. 

2. POSTAL 3 (2011)

Al treilea joc din trilogia Postal e cotat de toata lumea “buna” a gaming-ului ca fiind un joc absolut dezastruos. Recunosc, nu se compara cu al doilea, dar Postal 3 ofera psihopatilor ce e al psihopatilor: multa violenta, glume perverse si misogine, sange si personaje absolut bizare.

De ce sa nu-l iubesti, atata timp cand inca poti urina pe oameni (ca in precedentul Postal), poti bate feministe (ah, ce placere pura) si ai un bursuc isteric pe post de arma (care ii zgarie pe fata pe inamici, foto dreapta)

In ciuda bug-urilor si sistemului prost de combat, Postal3 e FUN.
So much FUN!

..

.–Cu drag, Felicia

3 thoughts on “2 jocuri care mie imi PLAC, dar ceilalti le considera PENIBILE

  1. am vazut amandoua jocuri primul nu inteleg al doilea am ramas mut ce e ala cine a inventat jocul uite un joc iubitului tau ii recomand assassin’s creed3 ,metro last light ,dead space3,far cry3 ,cisys3,halo4 etc.

  2. iti recomand daca esti fata tomb raider credema Aventura-actiune o sati placa in joc e vorba de o fata blocata pe o insula care trebuie sasi salveze prietena de la un ritual etc.

Ce parere ai?

