3 jocuri IDEALE pentru cand „ai draci pe tine”

Am momente cand imi simt adrenalina la maxim, fara vreun motiv direct. Sunt nervoasa, iritata si am pofta de..

COMBAT

EU mi-am invins „dracii” intr-un mod placut, asa ca uite 3 jocuri IDEALE atunci cand esti nervos. O sa-ti placa la nebunie sa-ti descarci nervii in ele:

1. Dreamkiller

Cand iti simti inima batand repede ai nevoie de un sountrack pe masura. Cel putin..eu am nevoie. Dreamkiller are pentru noi: monstri HIDOSI, mult sange (si matze..ocazional) si un sountrack hardcore (heavy metal)

Nota de subsol: jocul e al dracului de greu

2. Dead Island

Pentru un oarecare motiv cand avem draci pe noi ne dorim brusc sa omoram o hoarda de zombie, asa-i? Dead Island ne ajuta.

Si avem o multime de arme cu care sa ii casapim!

3. Painkiller

Painkiller e un joc apreciat de familia mea. Ah, dar nu e family-friendly! Painkiller seamana cu Dreamkiller si la nume si la gameplay dar au o poveste si o premisa diferita si monstrii sunt, bineinteles, altii.

Cand se aproprie o hoarda de monstri incepe muzica..HARD ROCK it is :)

–Cu drag, Felicia

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 thoughts on “3 jocuri IDEALE pentru cand „ai draci pe tine”

  1. Pingback: 5 jocuri TULBURATOARE care m-au facut sa plang | Good game, Felicia

  2. painkiller overdose am jucat si nu l-am terminat.
    dead island l-am stes dupa ce l-am terminat de 2 ori, ca stateam 16 ore numa pe el.
    si primul ala nu-l stiu… must download… done. 5 giga. sa vedem luni cum o fi

  3. Uuuuu, mergea frumos si un Serious Sam aici. Saints Row III e bun iarasi, pentru clipele alea in care vrei sa trantesti cate un dildo peste ochii trecatorilor.

Ce parere ai?

