2 barbati virtuali care mi-au luat mintile

Da stiu..nu e bine sa te indragostesti de personaje virtuale (nu e bine sa te indragosteti punct) dar ce pot sa fac? Chiar daca nu mai am 12 ani sunt 2 personaje masculine care mi-au luat mintile!

Orice gamer a auzit de Mass effect[2]..orice gamer a auzit de Dragon age[2]

Cred ca Bioware (compania care a creat cele 2 jocuri) detine secretul barbatului irezistibil.

Atat in Mass Effect 2 cat si in Dragon Age 2 am simtit pentru cateva ore ca mi-am gasit perechea :)) ha..imi place sa exagerez. Hai sa-i luam pe rand acum..

Thane (Mass Effect 2) “Time for me is short, but any I have is yours to take.”

Thane Krios Thane este un personaj extraordinar si apare in cel de-al doilea titlu Mass effect. Face parte dintr-o rasa rara de extraterestrii care sunt pe cale de disparitie. In plus, sufera de o boala incurabila specifica rasei sale si care adauga un caracter tragic personajului.

Foarte spiritual, cu veleitati de soldat dar si cu o VOCE irezistibila, Thane este barbatul irezistibil din seria Mass Effect. Si partea buna e ca am putut dezvolta o relatie de dragoste fiindca jocul permite asta. Yes!!

Thane e un asasin platit, cu sange rece de reptila si care traieste dupa propriile reguli. In plus, dialogul cu el este fantastic. Are un trecut dureros in spate si un viitor incert. Asadar…JACKPOT!!

Fenris (dragon Age 2) They know what I am. Let them come, if they find the courage.”

Fenris este elf (cred) si apare in incantatorul Dragon age 2. Ce mi-a placut la personaj e ca este tot timpul nervos, incruntat, gata de lupta. Nu are incredere in nimeni, nu iarta pe nimeni. Are atitudinea potrivita ;-)

A trecut ceva timp de cand m-am indragostit de baiatul asta asa ca mi-e greu sa dau detalii :)) si oricum..treburile astea ar trebui sa fie private. Iar pentru perseverenta mea din joc am primit si o rasplata: un cutscene la final in care personajul meu si Fenris isi fac de cap. Ce pot sa vreau mai mult?

..

Lasand la o parte dragostea mea adolescentina si virtuala Mass effect 2 si Dragon age 2 sunt cele mai bun jocuri facute vreodata (sunt in top10-le meu personal). Daca nu le-ai jucat..ai noroc ca esti inca tanar. Nu mai irosi timpul, fiindca nu stii ce pierzi!

–Cu drag, Felicia

5 thoughts on “2 barbati virtuali care mi-au luat mintile

  1. Mie mi-a placut Thane pentru ca l-am privit ca pe o sinergie intre doua lumi opuse si anume assassin cu viziuni religioase si intelepciune lamica. Mi-a placut cel mai mult la faza cu ,,The measure of an individual is hard to discern by actions alone…”
    Dragon Age II am jucat dar nu mai stiu despre Fenris, insa da si eu m-am indragostit de Jack si de Morrigan :)

  2. Nu lasa o lume artificiala sa-ti hraneasca dorintele.
    Esti o femeie minunata.

    Nu mai irosi timpul, traieste-ti viata TA!

  3. Pingback: Good game, Felicia

    • Adevarat.Si vedem o alta perspectiva asupra jocurilor.Una din punctul de vedere al unei fete.Ca baietii la astfel de jocuri sunt doar…shoot…kill…max damage etc.:D

Ce parere ai?

