Mai bun ca Diablo?!

Eu zic da..Nu am fost niciodata vreo fana a seriei Diablo

Dupa ce am stabilit ca un excelent joc online face furori in Europa in special printre nemti, cehi si polonezi, acum e timpul sa devenim globali.

Path of Exile este un nou MMORPG (massive multiplayer online role-playing game :) ha ) care, folosind un limbaj neadecvat, pot spune ca „RUPE TOT”. Jocul seamana izbitor cu cele din seria Diablo doar ca majoritatea celor ce l-au incercat afirma ca e „mai bun”. Vestea buna e ca e free to play..si adevarul e ca ne plac lucrurile gratis!

Skill Tree

Path of Exile se afla inca in stadiul  beta dar eu nu am intalnit bug-urile specfice. Grafica este foarte buna (continuand comparatia, este mai buna decat cea din Diablo III), dar ELEMENTUL SURPRIZA este imensul skill tree  de unde iti poti alege talentele pentru personajul tau.  <––E urias..serios!

Poti juca cu 6 clase diferite: Witch, Templar, Warrior, Hunter, Duelist

si Shadow (preferata mea)

Problema e ca fiind in stadiul beta deocamdata iti trebuie un beta-key pentru a putea juca. La cerinta  masiva a publicului (inclusiv a mea), developerii au introdus microtranzactii dupa cum  urmeaza:

10$  primesti beta key si poti juca

25$  primesti beta key si, SURPRIZA, primesti si un animalut de companie din specia Kiwi. (Desi n-are decat rol decorativ gamerii s-au inghesuit sa doneze bani si sa achizitioneze

<– superbul exemplar.)

Mai exista si alte posibilitate de donatie, inclusiv un pachet pentru de 1000$. In primele 2 saptamani de la lansarea donatiilor developerii au adunat peste 250.000$

Cea mai buna experienta e cand mai aduci pe cineva cu tine si jucati impreuna in echipa, stabilind tactici pe Skype. Love!

–Cu drag, Felicia

3 thoughts on “Mai bun ca Diablo?!

  1. Pingback: Jocuri pe care le-am jucat cu iubitul meu (care ma uraste) | Good game, Felicia

  2. Si totusi, ramane tot o clona de D3. Indiferent cat de rau o coace Blizz, jocurile lor raman varful piramidei. Pana si SC2 pare retardat ca RTS din 2012 la prima vedere, insa ofera o strategie greu de egalat, rapida si eficienta. Faptul ca au complicat peste masura skill tree-ul nu inseamna in mod direct si un gameplay complex. De curiozitate, stii cate combinatii posibile poti face in D3 cu sistemul de rune?

Ce parere ai?

