5 jocuri HORROR pe care nu le-am putut juca..de frica

Ok..sunt un pui de gaina fricos & zbarlit

Nu ma sperie filmele oricat de horror ar fi. Fiindca sunt capabila sa comunic cu mine si sa-mi zic „ceea ce vezi nu e real, e fictiune„. Nu acelasi lucru pot sa spun despre jocuri, atunci cand ma joc intru CU TOTUL in lumea respectiva. Ma sperii, tremur si in final, renunt sa ma joc fiindca imi este prea frica..

Stiu ca am un comportament de pui de gaina sfios dar nu e doar vina mea! Urmatoarele 5 jocuri sunt horror, violente, incredibile, nu ai cum sa le joci fara sa iti urce tensiunea!

//-Doom 3-//

Hai nu imi spune ca nu ai auzit de seria Doom! Cand erai mai mic, primul Doom a revolutional gamingul, fiind unul din primele „jocuri cu impuscaturi” cu continut explicit. Doom 3 nu se dezminte. Te afli pe Marte, intr-o statie spatiala in care se conduc experimente si se mineaza resursele planetei pana cand o pana de curent schimba toata atmosfera.

..

//-Dead Space-//

Cu o tema Sci-fi, dar extrem de realista, Dead Space exploreaza fricile noastre umane, legate de calatoria in spatiu: daca nu suntem singuri?

..

//-Silent Hill 4: The Room-//

L-am jucat acum ceva vreme si imi amintesc ca esti un tanar care se trezeste intr-o dimineata in camera sa, cu usa sigilata pe dinafara si pe dinauntru cu lanturi, telefonul nu functioneaza, geamurile sunt blocate..trebuie sa scapi, trebuie sa iesi! Dar afara te asteapta ceva dincolo de imaginatia ta…

…..

..

//-Alan Wake-//

Un joc de tip „survival”, in care personajul principal, Alan Wake,  este un scriitor de romane horror pierdut intr-un cosmar care ii pare familiar. Ultima lui carte devine reaitate, pagina cu pagina..

..

//-Scratches-//

Joc de aventura. Esti un scriitor (da, tot scriitor esti) care se refugiaza intr-o uriasa vila,  proprietatea unui amic. Numai ca vila nu a mai fost LOCUITA de zeci de ani. Desi initial scopul tau e de a primi inspiratie pentru urmatoarea carte din acest loc misterios, secretele vechilor proprietari cer sa fie scoase la lumina. Nu am putut sa joc mai mult de o jumatate de ora..e atat de liniste…

–Cu drag, Felicia

9 thoughts on “5 jocuri HORROR pe care nu le-am putut juca..de frica

  1. Va recomand urmatoarele jocuri:Seria SlenderMan,Amnesia,ImScared(HORROR RAU DE TOT si sa pomenesc acum si de Cry of Fear…

  2. Pingback: Are cineva tupeu sa joace Dead Space 3?? Eu nu! Uite TRAILER-ul | Good game, Felicia

  3. lol. primele 4 am incercat sa le joc. vreo 2 ore si mi s-a luat.
    de ultimul n-am idee nimic.
    o sa-i mai dau o sansa lui alan wake, asa a zis Ovidiu, si el stie ce zice

  4. Hai bre ca sunt faine, tragi jaluzelele, pui rapid mana pe o doza de Bull, iti faci curaj si joci pana la 3 a.m. Incearca Amnesia sau seria F.E.A.R, sunt la fel de bune. Nici The House nu e mai prejos, cu tot cu grafica retro 8bit.

  5. Dupa parerea mea , „Silent hill 4 : the room” e cel mai groaznic joc , si cand zic groaznic, zic cu sensul de cel mai infricosator. Am vazt si „silent hill” filmul, care este si unul dintre filmele mele preferate , si ma tenteaza sa si joc . :D

Ce parere ai?

