Imi place sa ma combin

E vremea adevarului si trebuie sa marturisesc ceva…

 In orice joc pe care il joc caut sa ma combin cu cate cineva. Cand jucam Sims prima mea grija era sa creez un Sim si apoi sa il combin repede, REPEDE! =) Cui ii pasa daca nu avea casa sau macar frigider? Dragoste sa fie…

Game: Mass Effect 2

Asa fac in fiecare joc care are optiunea asta a „combinarii”. In Mass Effect primul lucru pe care l-am facut a fost sa epuizez toate subiectele de discutie cu un barbat care imi placea de pe nava, apoi sa revin, indata ce pot vorbi ceva nou cu respectivul. In Binary Domain (personajul fiind baiat) am avut grija sa ma port frumos cu sexul feminin din echipajul meu..poate poate iese ceva.

Inainte sa sari la concluzii, NU, nu duc lipsa de relatii (nici amoroase,  nici de alt tip) in viata mea, n-am dus lipsa niciodata.  Dar pentru un motiv sau altul mi se pare ATAT de distractiv sa imperechez personaje si sa ii urmaresc cum se comporta, incat nu ma pot abtine.

Binary Domain luv

Game: Binary Domain (luv)

 Un alt motiv pentru care ador sa creez povesti de dragoste in jocuri e ca de multe ori e ca si cum ai viziona un film: dialogurile sunt bine scrise, personajele sunt pline de sarm, iar de multe ori aceste povesti au loc in conditii extreme (razboi, apocalipsa, epidemii) fapt ce le face si mai intrigante.

Te-am convins ca dragostea in gaming e super? Probabil stiai deja. Cateva jocuri cu povesti de dragoste extraordinare: Mass Effect 1, Mass Effect 2, Binary Domain, Mass Effect 3, Dragon Age 2

–Cu drag, Felicia

7 thoughts on “Imi place sa ma combin

  1. Citeam pe Kotaku o chestie interesanta despre sexismul din jocuri. Sexism, nu sex. Nimeni nu se oftica pe actul sexual, ci pe sanii mari. My mind is full of fuck! Uneori, feminismul capata forme bizare, cum e si trendul asta recent. M-am straduit sa scriu despre homosexualitate intr-un articol mai vechi, dar a avut priza la cititorii homofobi fix cat un bar gay.

  2. Well jocurile sunt mult mai ceva decat filmele. Unele jocuri chiar te prins si iti dau senzatia ca te aflii cu adevarat in acea lume. Din acel punct, orice personaj inclinat spre ati fi iubita/iubit/sot/sotie prin jocuri, simti o conexiune destul de puternica, chit ca personajele sunt virtuale. Si parca, cateodata iti vine greu sa te desparti de un joc din cauza ca no sa mai vezi pe acele personaje. Ce pot sa zic, din franciza Mass Effect , Miranda ma cucerit cel mai mult.Uite un lucru interesant, cel mai muncitor om din jocuri este Mario care trebuie sa joci aproape tot jocul sa iti intalnesti Printesa :)

    • Haha asa e, Mario e un baiat muncitor..stii ca la origine e instalator, nu?
      Ma bucur ca intelegi conexiunea care se creeaza atunci cand joci un joc atat de SPECIAL si uman cum este Mass Effect
      Cei ce nu l-au jucat nu vor intelege, dar noi stim :)

      –Cu drag, Felicia

      • Lasand la o parte impushcatul si omoratul de extraterestrii, in Mass Effect, in special 3 am avut de facut cele mai grele alegeri din toate jocurile pe care leam jucat. Cand venea vorba de ce prieteni sa iti alegi, cu cine sa te aliezi, cu cine sa te combini si cand, destul de tricky, si mai ales moment cand trebuie sa iti recastigi incredearea in unele personaje. Iar dintre toate celelalte ME-uri, in ME3, relatia lui Shepard cu alte personaje, este cea mai dezvoltata, si intima. As avea eu vreo 2-3 chestii de zis despre ME3 insa eu as zice ca este cel mai intens din toate 3 si chair fain, pana la sfarsitul care e total nonsens. E inca discutabil

Ce parere ai?

