MINUNEA care s-a produs in timpul vietii mele

In timp ce unii masochisti la ora asta ii plang de mila lui Nastase care (o nu) s-a sinucis si pentru care un intreg etaj al spitalului a trebuit evacuat (in sensul ca: „da-ti va dracu’ de oameni saraci care aveti rude bolnave, hai mars de aici!”), gandul meu zboara mai departe de atat :)

Eu ma gandesc la ce frumusete am asistat eu si nu prea i-am dat importanta. Hai sa iti arat despre ce vorbesc:

<––Te-ai prins?

///

Ma refer la grafica! Uite:

/////

1985 (Super Mario Bros) = pixeli si culori stridente

…..

…….

…..

…..

1992 (Wolfenstein 3D) = tot pixeli dar am evoluat in termeni de gameplay

…….

1999 (System Shock 2) = wow ce salt! Deja avem modele 3D (cam colturoasse ce-i drept) dar..WOW

…..

..

2002 (Mafia) = Superb? Deja seamana a „joc
din secolul nostru”

..

..

2007 (Mass Effect) = Au disparut colturile modelelor 3D, s-au rotunjit iar grafica incepe sa semene cu realitatea incepand de ACUM

…..

..

2010 (Starcraft 2)= Observa detaliile de pe chipul personajelor

…..

…..

 

2012 (Max Payne 3)= Realitate? Joc?

/////

//////

/////

Minune? Evolutia e fascinanta..

–Cu drag, Felicia

7 thoughts on “MINUNEA care s-a produs in timpul vietii mele

Ce parere ai?

