Guest-post – Cu mai multi barbati DEODATA

Oops! :) Stiu ca nu e vorba de gaming, dar ce vezi mai sus e guest-post-ul meu de pe blogul lui Emil

 

 

S-o ardem studenteste

Cu mai multi barbati DEODATA

 

Nu pot sa traiesc fara sa ADMIR, e nevoia mea primara. AM NEVOIE de un om pe care sa il admir, sa il idolatrizez in fiecare zi a vietii mele.

Si neaparat sa fie barbat.

Stiu ca majoritatea femeilor (toate?) au nevoie sa se simta iubite. Eu? Eu nu vreau. Nu ma deranjeaza, dar nu nici nu ma intereseaza. Ce vreau eu e sa am parte de barbati pe care sa ii pot admira. Sa le zic, cu vocea mea de copil, „wow, vreau si eu sa fiu ca tine!”.

Prefer un barbat care nu da doi bani pe mine, dar pe care il pot admira, diviniza, decat unul care ma iubeste dar care..nu are calitati iesite din comun. Am deja 2 tatuaje pe trupul meu, dedicate celor 2 barbati care mi-au schimbat viata.

Vezi articol original 298 de cuvinte mai mult

3 thoughts on “Guest-post – Cu mai multi barbati DEODATA

  1. Felicia … ai muuulte de învățat! În special despre tine, încă nu te cunoști. Încearcă să nu trăiești prin alții, trăiește pentru tine în primul rând. Împarte, oferă, cere! Cât despre tatuaje … ține de caracter. S-ar putea să-ți schimbi viziunea. S-ar putea să nu. Eu îți recomand, totuși, o carte: se numește Memoriile unei fiice de gangster, de Yakuza Moon. Sunt sigură că o vei devora!

    Îmi place sinceritatea ta! Și îmi place claritatea cu care-ți înțelegi trăirile. Destul de greu și de rar se întâmplă asta la oameni. Din ce în ce mai rar.

    Toată stima!

Ce parere ai?

