TOP 3 scene emotionante DE NEUITAT din gaming!

Adu-ti servetelele, opreste-ti muzica si aprinde-ti o tigara. Esti pe cale sa asisti la trei, cele mai emotionante si legendare scene (cutscene-uri) din gamingul modern. Esti gata? 

Am selectat pentru tine ce e mai bun. Uite:

3. Mass Effect 2- – „Jack sex scene”

Da, o scena de sex poate fi emotionanta. Ce, nu ma crezi? . Scena este atat de puternica incat o sa ramana in mintea mea MEREU..mi-a dat fiori. In video-ul de 1 minut  de mai jos poti sa te convingi



2. Batman Arkham Asylum- „Moartea parintilor”

Sute de mii de gameri care au jucat Batman Arkham Asylum au trecut pe forum-uri si au comentat scena asta. Fara mandrie, au recunoscut ca au plans si au fost TULBURATI de scena de mai jos. Eu? Eu ce sa mai zic..vreau sa ti-o arat si tie.. are cateva secunde, incepe de la minutul 1:17 (da-i skip pana acolo)

1. Binary Domain- ” Fara zambet, fara viitor”

La scena asta, cand am vazut-o prima data, pielea mi s-a facut  de gaina. E atat de emotionanta si REALA incat iti da fiori pe sina spinarii. Ti-am atasat mai jos video-ul,  scena incepe de la minutul 5:00 (da-i skip la pana la minutul 5) si tine pana pe la minutul 7 si jumatate. O sa te lase masca !

;

–Cu drag Felicia

3 thoughts on “TOP 3 scene emotionante DE NEUITAT din gaming!

  1. Pingback: 5 jocuri TULBURATOARE care m-au facut sa plang | Good game, Felicia

  2. Asta e o postare chiar faina. Eu am plans ca un bebe cand am terminat Dear Esther. Ah, da, am ramas perplex la un moment din Spec Ops The Line, pur si simplu nu am sa uit niciodata faza aia din joc.

Ce parere ai?

