3 jocuri pe care eu le urasc! Tie iti plac?

Mi-am tot exprimat dragostea fata de o multime de jocuri pe acest frumos blog…Stii cat de mult imi plac Mass Effect 2 si Bioshock, nu? 

Dar nu totul e lapte si miere. Gaming-ul imi place, dar sunt si cateva jocuri pe care nu le sufar! Tie iti place vreunul din ele?

1. Skyrim 

Am o aversiune in general fata de jocurile „medievale” cu dragoni, sate, tarani neciopliti care se inchina la zeii furtunii etc. Not my style.

Dar Skyrim chiar ma scoate din sarite. Am jucat vreo 3 ore si jumatate si nimic nu mi-a captat atentia. Misiunile m-au plictisit, personajele m-au plictisit si partea proasta e ca nu poti face nimic ilegal ca ajungi la inchisoare in secunda doi.

Eu am vrut sa fiu o pisica hoata in Skyrim si, desi sunt pisica si cica pisicile sunt „experte in a fura lucruri” eu mi-am luat ciomage pe spate de fiecare data cand am furat de la vreun aprozar. Ok, Skyrim nu e un joc rau, dar eu nu pot sa-l sufar :)

2. Super Meat Boy

Ceea ce ma oftica cel mai tare la Super Meat Boy e ca e cotat ca fiind al 2-lea cel mai bun joc facut vreodata pe pamant. DUPA DIABLO. Asa ceva este o blasfemie. Care e jocul tau preferat?

Ei bine, Super Meat Boy e mai bun. Sau cel putin asa sustine gamespot.com, un site in care eu am incredere. Uita-te putin la poza din stanga. Super Meat boy are exact povestea lui Super Mario doar ca in loc sa fii un instalator italian mustacios care isi salveaza printesa esti o chiftea-baiat (foto) care..isi salveaza printesa. Nu-mi place!

3. Heroes VI

Nu sunt o fana seriei Heroes, dar am jucat Heroes 3 si Heroes 6. Dintre cele 2, Heroes VI m-a calcat pe nervi. Are loading time-uri infernale, astepti 2 minute sa iti vina randul sa iti faci mutarea, iar asta iti distruge cheful. Grafica e buna, jocul arata fabulos, dar gameplay-ul..nu dau 2 bani pe el. Asadar, al treilea joc pe care nu il am la suflet este Heroes VI !

…..

–Cu drag, Felicia.

3 thoughts on “3 jocuri pe care eu le urasc! Tie iti plac?

  1. Draga Felicia, problema ta cu SKYRIM este ca jocul nu prea te lasa sa fii Rambo asa din prima, e genul de joc care e descris cel mai bine de: ,,Practice makes perfect”, deci trebuie sa exersezi, sa te lasi dus la inchisoare, sa incerci si sa exersezi pana devii umbra unei fantome. Skyrim is da bomb, din punctul meu de vedere cel mai bun rpg al tuturor timpurilor.

  2. Pingback: Are cineva tupeu sa joace Dead Space 3?? Eu nu! Uite TRAILER-ul | Good game, Felicia

  3. Adica, nah, nu vreau sa intru in detalii, dar stii ca in Skyrim ca sa furi, nah, ai nevoie de skill-ul respectiv, sa stai in umbra, sa nu faci zgomot? Zic si eu, la un anumit nivel & stuff. E ca si cum ai zica ca UT e cel mai prost shooter de arena fiindca mori prea des.

    In restul punctelor sunt de acord cu tine.

Ce parere ai?

