Are cineva tupeu sa joace Dead Space 3?? Eu nu! Uite TRAILER-ul

Toata lumea care intra pe blogul meu trebuie sa stie ca sunt un puiut fricos

Puiut fricos fiind, nu cred ca o sa am tupeu sa joc Dead Space 3 fara o companie masculina feroce (cum am jucat si Bioshock si Alan Wake etc.) sau cu prietena mea care are tupeu sa joace orice joc (fiindca ea e cool, nu e fricoasa ca mine )

Uite trailer-ul de debut al Dead Space 3. Ce zici, ai avea curaj sa il joci singur?

…..

Jocul va aparea in Februarie 2013, ai timp sa iti faci curaj. Pana atunci uite 5 jocuri horror pe care eu NU le-am putut juca de frica

–Cu drag, Felicia

5 thoughts on “Are cineva tupeu sa joace Dead Space 3?? Eu nu! Uite TRAILER-ul

  1. Pingback: Apare Dragon Age 3!! | Good game, Felicia

Ce parere ai?

