Cele mai bune aplicatii de pe Google Play, nu ma satur de ele!

Stii..a existat o vreme cand eram o mandra posesoare de Samsung Galaxy..Din pacate l-am stricat, iar acum zace pe noptiera mea, cu fata in jos, sperand la vremuri mai bune. L-am stricat asa de rau incat acolo o sa ramana..for eva’

Dar probabil ca tu esti in secolul 21!

Probabil esti posesor mandru de smartphone cu sistem de operare Android.
Ei bine, esti eroul meu!

Eu alt telefon nu o sa mai pup cu siguranta asa ca macar sa iti fac TIE viata mai frumoasa. Uite cateva aplicatii excelente de pe Google Play (fostul Android Market), cele mai bune dintre cele mai bune

1. Where’s my water? 

De acest joc am auzit prima data de la Mircea Badea, care l-a laudat si l-a recomandat. Acum trebuie sa il recomand si eu in continuare, fiindca este intr-adevar genial!
Tu esti doar un crocodil dragut (Swampy), care doreste sa…..faca baie!

Da, si stii bine cum se aduna haterii in jurul tau cand vrei sa faci ceva bun.
Crocodilii cei rai incearca sa il saboteze pe Swampy, sa ii opreasca apa, astfel incat el sa nu se poata spala. Puzzle-ul e sa incerci sa aduni destula apa pentru ca Swampy sa poata face baie in conditii optime

..

2. Te crezi destept?

Facut de o cativa bucuresteni geniali, acest joc e un fel de „Vrei sa fii miliardar” in Limba Romana, dar mult mai bun si cu peste 10 mii de intrebri diferite. Primele intrebari sunt usoare, apoi devin progresiv mai grele si o sa ai


nevoie de cele trei variante ajutatoare: 1.intreaba robotelul Android, 2.sari peste intrebare si 3.50:50. Romanii sunt innebuniti dupa aceasta aplicatie, asa cum eram si eu cand aveam pe ce sa o joc, SI E GRATIS!

3. Innotia 3

De gen RPG, Innotia mi-a mancat zeci de ore din viata. Oriunde ma aflam, ma uitam in stanga, in dreapta, apoi scoteam telefonul sa ma joc MACAR PUTIN Innotia 3.

Este povestea lui Lucio, un baietel penibil, care ajunge un luptator de temut. Poti sa alegi din 5 clase: Templar, Warrior, Rouge, Shadow Hunter si Mage.
Tu alegi ce skilluri ii vei pune lui Lucio si il vei modela as cum vrei tu. Te lupti cu o multime de monstrii, gasesti o multime de item-uri diferite pe care le poti echipa, faci crafting, iti alegi ce party-members (echipa) vrei sa ai, primesti o multime de quest-uri diferite, etc. JOCUL ASTA este extraordinar! E Skyrim „de buzunar” (doar ca e mai bun ca Skyrim, ha! :-p )

4. Game Dev Story 

Game Dev Story este cel mai addictive joc creat de omenire (nu o spun doar eu!)

Am scris un mic articol dedicat acestui joc chiar aici.

Am stat fara hrana ore intregi findca n-am reusit sa ma desprind de el!

5. Angry Birds Space

Nu sunt vreo fana Angry Birds, dar aceasta turnura interesanta pe care a luat-o jocul, prin Angry Birds Space, imi place mult! Acum nu doar porcii verzi iti stau in cale, ci si gravitatia, meteoritii si alte piedici..spatiale.

Pasarile arata diferit, decorurile sunt frumoase, iar gameplay-ul este diferit fata de Angry Birds-ul classic.

–Cu drag, Felicia

3 thoughts on “Cele mai bune aplicatii de pe Google Play, nu ma satur de ele!

  1. Pingback: Sa mai recomandam niste articole … « CEL MAI MINUNAT BLOG!

Ce parere ai?

