Chestia asta ma face sa VREAU sa fiu politista !

Tocmai am terminat de vizionat un documentar pe National geographic care nu m-a invatat nimic

Documentarul care nu m-a invatat nimic este despre asa-zisa „Forensic Science”, adica stiinta criminalistica. Luat de amprente, colectare de ADN, prins de criminali rai !

Dar eu din seria Casebook am invatat TOT ce trebuie sa stiu despre asta !
Casebook e un joc-film (adica nu ai personaje facute pe calculator ci oameni reali, actori) in care tu iei rolul unui criminalist care trebuie sa investigheze o crima odioasa.

Poti sa te plimbi in voie

Partea ULTRA FUN in Casebook e ca te plimbi cum te plimbi pe Google street view, daca ma intelegi.
Adica te deplasezi intr-o camera reala (poza stanga) si fotografiezi orice crezi tu ca ar putea fi relevant pentru investigatie.

Apoi mergi in duba voastra dotata si analizezi ce ai colectat, compari amprente, analizezi urmele de pantofi lasate de criminal, extragi ADN-ul din fire de par etc.

La inceputul jocului beneficiezi de  dosarul tuturor suspectilor si nu te poti abtine sa faci o presupunere de genul „cred ca asta e criminalul”.

Am facut-o, dar am gresit de fiecare data! Jucand trilogia Casebook (toate 3 episoadele) aproape ca imi doresc si eu sa fiu politista sau criminalista, sa iau amprentele misteriosilor criminali si sa le colectez suvite de par cu ADN cu tot..

,,,,,

Si aviz celor ce inca sunt de parere ca nu inveti nimic din gaming . Tocmai v-am aratat in articolul asta ca un joc poate fi la fel de educativ si interesant ca un documentar

–Cu drag, Felicia

4 thoughts on “Chestia asta ma face sa VREAU sa fiu politista !

  1. ai o pasiune interesanta,pentru o fata.
    Cei cu anumite limitari si care joaca de cand se stiu aceleasi jocuri pot spune ca nu inveti nimic. Dar nu sunt de acord cu cei care abuzeaza cu jocurile.

Ce parere ai?

