M-am facut de ras in DOTA 2

M-am facut de rahat in DOTA 2 si imi este rusine (dar o sa imi treaca)

N-am beta key pentru DOTA 2, dar am zis „sa ma bag in seama” de pe contul de steam al iubitului meu.

Eu + prietena mea cea mai buna (si gamer) ne-am luat inima in dinti, am intrat in DOTA 2 cu gandul ca „rupem tot”.
Nu ne-a dat prin cap sa facem si noi un meci de antrenament, cu oponenti virtuali, NU!
Noi vrem direct actiune..si oricum ne-am gandit ca ne pricepem sa jucam!  (doar am jucat atatea ore Sims)

Intram in joc, ne alegem un personaj cat mai feroce si intram in meci. Nu ne luam niciun item (astea-s pentru noobi) si mergem direct la lupta!

Ce nu stiam noi e ca trebuie sa te bati mai intai cu monstruletii aia mici, pe care trebuie sa ii omori pentru bani.

Ne alergam cu ceilalti jucatori si radeam de ei ca s-au speriat de noi si fug. Deja simteam ca intimidam pe toata lumea. Murim o data, murim de doua ori, incep cei din echipa noastra sa tipe la noi „Are you f*ckin stupid??” sau „OMG noob!!”.

Erau doar invidiosi. Prietena mea preia controlul si zice ca eu sunt prea penibila si ca se ocupa ea. Spre surprinderea mea, micuta incepe sa faca „frage”, sa omoare playeri din echipa adversa si eu aplaud incantata. Echipa noastra ne tot injura in chat (din invidie). Dupa ce facem 2 kill-uri murim de 55 ori intr-un singur meci! Cum invia personajul nostru, cum ne duceam iar la bataie si iar muream si tot asa.

Cu toate astea noi eram mandre ca avem 2 kill-uri si nu ne pasa.
Am fost foarte surprinse ca la final toti, si cei din echipa noastra si cei din echipa adversa, ne-au dat report.

Am inteles dupaia ca de fiecare data cand unul din oponentii nostrii ne omora ei primeau bani si se faceau mai puternici. Deci practic noi am alimentat, prin penibilitatea noastra dusmanii si ei au castigat meciul datorita noua.

Am pierdut meciul, ne-am luat report de la toata lumea, dar eu tot consider ca au fost nedrepti cu noi..am facut 2 kill-uri totusi! Asta nu se pune? =)

–Cu drag, Felicia

9 thoughts on “M-am facut de ras in DOTA 2

  1. DoTa 2 ohh… pana invat jocu asta imbatranesc, dar e foarte distractiv! Ba un meci bun ba un dezastru, ma tarasc, daca nu curge pica, cat despre intiativa de a lua meciurile in piept o aplaud.
    La mai multe frage cu cat mai putine deathuri….

  2. Pingback: 10 jocuri care mi-au marcat copilaria | Good game, Felicia

Ce parere ai?

