Am creat primul meu JOC ! Hotel „Paloma Roja” (il joci direct pe net)

Inca o surpriza! Si de data asta e una mare. Mi-am implinit un vis!

Da, mi-am implinit un vis!
Am creat primul meu joc care se numeste <<Hotel „Paloma Roja>> si il poti juca direct pe net! In plus, e integral in limba romana.

In joc esti un tanar roman somer care este nevoit sa emigreze in Mexic.

PALOMA ROJA = Porumbita Rosie
foto: Chris Pool

Acolo intri in lumea traficantilor de droguri (de mare risc) care te cazeaza la Hotelul Paloma Roja.

E noapte si ploua cu galeata, dar tu ramai fara tigari.

Mergi sa cumperi un pachet sau vrei sa ramai in camera si sa vizionezi un canal TV erotic?  In jocul asta TU alegi ce vei face si in functie de asta jocul are peste 7 finaluri diferite!

Jocul nu trebuie descarcat, il joci direct pe net,

intra aici ca sa il joci! -> PLAY Hotel „Paloma Roja” by Felicia

Daca link-ul nu merge (se intampla, nu din cauza mea) click aici-> DOWNLOAD Hotel „Paloma Roja”

 –Cu drag, Felicia

20 thoughts on “Am creat primul meu JOC ! Hotel „Paloma Roja” (il joci direct pe net)

  1. Dupa 3 clickuri m-am plictisit. Pentru un astfel de joc ai nevoie de o exprimare impecabila, ceea ce lipseste cu desavarsire. Mult noroc pe mai departe!

  2. Pingback: Masa Tăcerii « România de Gaming la nivel semi-obiectiv

  3. Pingback: MASK CLUB- Un joc creat de mine! Sex, techno si pastile (il joci direct pe net) | Good game, Felicia

  4. Pingback: De ce nu se fac jocuri in limba romana ? | Good game, Felicia

  5. Pingback: “MASK CLUB”- iata poster-ul ULTRA SEXY al noului meu joc | Good game, Felicia

  6. buna felicia
    voiam sa iti spun ca am apreciat joculetul desi mai este de lucru la el
    te rog sa ma contactezi prin e-mail pentru un proiect adevarat
    numai bine

  7. Bravo Felicia! Povestea a fost destul de captivanta si suficient de amuzanta, cat sa o parcurg pana la capat. Nu ar strica niste benzi desenate – gen Sin City (vezi benzile desenate).

    • Multumesc, imi e de folos sa citesc parerea ta

      Am invatat si eu acum sa adaug poze! (mi-a luat ceva) =)

      Si fii sigur ca urmatorul meu joc o sa aiba imagini senzationale si o poveste chiar mai interesanta !

      –Cu drag, Felicia

  8. Cam scurt si nu poti alege sa nu-ti cumperi tigari. Am ales ca stau in hotel si ma trezesc pe drum dupa tigari, de ce ? Singura interactivitate grafica e alegere raspunsului cu mausul. Oricum bravo pentru inceput, succes in continuare. Cred ca poti sa-l mai dezvolti cu o poveste mai lunga, verifica toate optiunile – sa pot ramane sa dorm, fara sa iau tiigari, eventual dupa o ora sa vina politia si sa se gate jocul da nu sa ma trimti din pat la peco daca nu am ales asta.

  9. Good game and poor grammar, Felicia:
    „Tipi astia cu parul lung sunt dubiosi” – mai trebuia vreo litera? Este vreuna in plus?

Ce parere ai?

