Cele mai FRUMOASE (pentru voi)

Stiu cat de importanta e grafica pentru tine. Graphics-freak !

I’m a storyline kind of girl, dar stiu ca multi dintre voi sunteti de-a dreptul innebuniti dupa o grafica buna.
Am jucat niste jocuri care m-au fascinat vizual in timp ce le jucam.

Uite cele mai frumoase jocuri pe care mi-am pus eu mana!
Fascinante pentru ochii tai care stiu sa aprecieze o grafica buna!

Blades of TIme (2012) ––E cel mai frumos (vizual) joc pe care l-am jucat eu. Nu m-am putut abtine sa nu fac 15 screenshoturi pe minut!
(Toate, material de wallpaper)

Blades of Time in actiune

Binary Domain (2012) – Si poveste excelenta si grafica excelenta

Binary Domain – 3 dintre personajele principale

Deus Ex: Human Revolution (2011) – Imi place cum in Deus Ex totul pare portocaliu (predomina culorile calde). Grafica nota 10+

Deus Ex Human Revolution – grafica excelenta, sci-fi (pe gustul meu)

Mirror’s Edge (2009) – Minimalist, futurist, genul meu de grafica

Mirror’s Edge – alb, curat, minimalist

Prototype 2 (2012) – Superb visual, dar contine mult sange si mate iesite pe afara (nu ca asta ar fi rau)

–Cu drag, Felicia

 

 

 

 

 

 


4 thoughts on “Cele mai FRUMOASE (pentru voi)

  1. Pingback: Am creat primul meu JOC ! Hotel “Paloma Roja” (il joci direct pe net) | Good game, Felicia

  2. Oarecum. A fost o problemă din joc. Mi-a recunoscut vocea, dar trebuia sa urlu ca nebunu’ singur în fața monitorului. Nu la toate, da a mers. Trebuia calibrată bine și poate poate…

Ce parere ai?

