Obsesiile mele din gaming(le recunosc! )

Sunt cinci…obsesiile astea nu-mi dau pace cand fac GAMING

Obsesia 1Teme futuriste/Sci-fi

––Futuristic––
foto: Tom Juris

Sci-fi? I’m in. Orice joc care are loc dupa 2025 imi capteaza atentia. Si daca mai are loc si pe o nava/statie spatiala sunt in extaz. Si daca mai contine si extraterestri + roboti..ah..e perfect !

Jocuri care mi-au satisfacut obsesia: J.U.L.I.A, Mass Effect, Binary Domain, Alternativa, System Shock 2, Dead Space etc.

Obsesia 2Personaje

––Harley Quinn––

Ca un joc sa imi placa trebuie sa aiba in primul rand personaje carismatice.
Nu numai carismatice, dar interesante, cu personalitati aparte si uneori greu de inteles. Un joc care nu e in stare sa imi prezinte niste personaje fascinante imi iese repede din gratii.
Jocuri care mi-au satisfacut obsesia: Batman Arkham City, Mass Effect, Next Life, Starcraft2, GTA Epidodes from Liberty City,  Vampire: The Masquerade, The Watchmaker

…..

…..

Obsesia 3 Alcool/sex si prostituate

––Hey, honey!––

Imi place sa fac tampenii in jocuri. Ma amuza foarte tare.
In GTA (nu mai stiu care, parca Vice City) puteai sa iei in masina cu tine o prostituata oarecare si cand opreai masina intr-un loc ferit, ea facea ce stie mai bine. Tare, nu?

In Mass Effect 2 daca beai prea mult la bar te trezeai in baia femeilor intins pe jos. Lucrurile de genul ma fac sa iubesc un joc pentru ca asta demonstreaza ca cei ce l-au creat au umor. Iar eu ma distrez jucand jocuri care ma lasa sa fac tampenii !
Jocuri care mi-au satisfacut obsesia:  GTA, Mass Effect, Dragon Age, Saints Row, The Witcher

…..

…..

Obsesia 4 Alegeri

––Eu aleg––

Un joc care ma lasa pe mine sa aleg ce vreau sa fac/zic m-a castigat din start! Faptul ca deciziile mele pot influenta cursul povestii ma face sa joc jocul implicata 100%.
In plus, daca jocul e bun, s-ar putea chiar sa il joc de mai multe ori si sa iau de fiecare data alte decizii. Replay value !
Jocuri care mi-au satisfacut obsesia: Bionic Heart, Mass Effect, Dragon Age, Date Warp, Fahrenheit: Indigo Prophecy, Facade

…..

………

Obsesia 5 Dialog

––Citat stiintific––
Mass Effect 2/Jack

Un dialog bine scris transforma jocul intr-o opera de arta. Daca si actorii care isi imprumuta vocea personajelor sunt in stare sa livreze replicile cu impact, atunci e ca si cum ai privi un film extraordinar de bun (sa luam Scarface ca exemplu).
Da, un dialog bun face ca jocul sa ramana in mintea mea MULTA vreme.
Jocuri care mi-au satisfacut obsesia: Vampire the Masquerade, Binary Domain, Starcraft2, Dreamfall: The Longest Journey, Downfall

–Cu drag, Felicia

6 thoughts on “Obsesiile mele din gaming(le recunosc! )

  1. Tot ce ai scris în acest articol mi se aplică şi mie adică si eu mă ghidez cam după aceleaşi criterii când aleg un joc pe care vreau să îl termin… Înafară de partea cu sci-fi… URĂSC SCI-FI-ul… adică cum ar putea cineva să ştie ce se va întampla cu 10 ani înainte? Mie îmi plac jocurile realistice.

  2. Chiar ar trebui să participi la diferite campionate de mare avengură pentru că tu chiar ești o .super pasionată de jocuri..și apreciez asta..Însă am o intrebare…tu mai ai timp de școală..adică de facultate în cazul tău..că ai 19 ani din descriere…Oricum nice article :)

    Edyson,

Ce parere ai?

