Jocuri pe care le-am jucat cu iubitul meu (care ma uraste)

La ora asta iubitul meu ma uraste, dar nu-i nimic, lasa asa ! =)

Hmm crezi ca o relatie se condimenteaza incercand lucruri noi in dormitor? Pff! NU !
Asta scriu revistele pentru femei, iar lectia numarul unu: SA NU AI INCREDERE IN CE ZIC REVISTELE pentru femei.

Mai bine ai incredere in mine. De-alungul superbei mele relatii cu acest barbat nemernic, relatie care continua si in prezent si in viitor, am reusit sa fac niste gaming cu el, desi el nu e asa gamer ca mine.

Uite niste jocuri online de jucat in cuplu care sunt ultra-fun in doi !

1) Minecraft

Am jucat Minecraft in cuplu,

Rolul MEU:  Sa nu fiu proasta si sa nu mor. Bineinteles ca acest rol e greu de indeplinit, iar sarcina iubitului meu era sa imi culeaga obiectele pe care le scapam cand crapam.

Alt rol al meu e sa omor porci si gaini ca sa avem mancare pentru cand plecam la lupta. Cu rolul asta ma descurc mai bine. Porcii si gainile n-au nicio sansa in fata mea !

Rolul LUI: Sa se lupte cu monstri, sa construiasca un palat in care sa stam, sa mineze materiale pretioase, sa creeze o ferma in care sa crestem mancare etc.

2) Path of Exile

Path of Exile e un joc excelent (free to play) despre care toti spun ca e mai bun ca Diablo (sunt de acord). Am scris un articol despre Path of Exile pe acest blog CLICK AICI daca vrei sa aflii mai multe.

Rolul MEU: Sa stau departe de iubitul meu ca sa nu il incurc, sa dau cu vraji sa ii slabesc pe inamici, sa nu ma duc singura inainte, ci sa il astept si pe el. El urla la mine cand plec sa omor singura monstri ca sa fur XP fiindca de obicei crap cand merg de una singura.

Rolul LUI: Sa se lupte cu toti monstrii mari, sa imi cumpere obiecte din shop, sa imi zica incotro sa ma indrept, sa creeze tactici de lupta, sa imi faca portal atunci cand crap, ca sa ajung instant inapoi pe campul de lupta etc.

3) Counter Strike

Am jucat ani de zile Counter Strike ani de zile dar trebuie sa recunosc ca n-am pic de talent. Visurile mele de a intra in PGL (Professional Gaming League) sunt sperante desarte cand vine vorba de CS.

Rolul MEU: Sa ma cert in chat si sa ii acuz pe toti ca sunt codati, sa destind atmosfera

Rolul LUI: Sa joace Counter Strike

Aceste jocuri le-am jucat ONLINE cu el, tinand legatura pe Skype. Relatia e mult mai frumoasa cand are gaming in ea, crede-ma pe cuvant, sunt experta in  asta.

–Cu drag, Felicia

2 thoughts on “Jocuri pe care le-am jucat cu iubitul meu (care ma uraste)

  1. CS cu partenerul de relatie, ceva clasic deja :)) Mai ales cand te indragostesti de o persoana si iti place si mai mult dupa un meci bun de cs :))

Ce parere ai?

