Am invatat ceva dar nu stiu daca imi e de folos !

N-am aflat inca daca ceea ce am invatat o sa-mi fie de folos..
si sincer sper sa nu aflu.

Sunt genul de fata care adora o aventura buna. Un joc de aventura, desigur.

Genul point-and-click a fost mereu printre favoritele mele. Am jucat Syberia, The Curse of Monkey Island, Next Life, Overclocked, 15 days (l-am terminat intr-o zi), Black Mirror III si GATA, nu iti mai insir, fiindca pierdem timpul asa.

Game: Syberia

Ideea e ca din toate jocurile astea am impresia ca am deprins un nou skill: cel de a ma descurca in conditii vitrege.

Spre exemplu, daca ma blochez intr-o camera, am deja in minte o mie de posibilitati.

Pot sa iau o sfoara si sa fac un mecanism care sa smulga clanta, sau merg sa caut o surubelnita. Nu ma panichez ! Unde ai vazut tu personaj din jocuri point-and-click adventure care sa se panicheze?

Chiar nu imi mai este frica sa ma blochez intr-o camera (cu lifturile e alta poveste) fiindca stiu ca daca voi colecta obiectele potrivite pot sa ies usor de acolo.

Uite ce am invatat eu jucand jocuri de aventura:

–– Un crowbar (adica o ranga) e TOT timpul folositor. Daca vad o ranga trebuie sa o iau

 Nu trebuie sa imi fie teama sa pun intrebari, MULTE intrebari; oamenii nu se supara niciodata pe un om insetat de cunoastere

–- Unele obiecte pot fi combinate intre ele ca sa dea nastere unui lucru folositor (de exemplu coada de matura + ata = o undita improvizata)

––- Pot sa vorbesc cu mine cu voce tare, in felul asta ma pastrez calma in situatii neplacute

–-–- E musai sa am cu mine o bricheta (oricum am)

–– Pot afla parola/codul de la seif al unei persoane daca ii aflu data nasterii si cate ceva despre ea

–– Atunci cand vreau ceva, trebuie sa merg pana la capatul lumii (chiar la propriu)

Game: Alternativa

Ideea ca as putea sa pun in practica ceea ce am invatat in atatia ani de gaming MA ENTUZIASMEAZA.

Vreau sa ma folosesc de ce am invatat !

–Cu drag, Felicia

 

Ce parere ai?

