Am primit TAMAGOTCHI

Baby is here ! 

Am primit in sfarsit Tamagotchi-ul. Nu e verde, asa cum credeam ci s-a dovedit a fi roz

Mi l-am luat din America, dar daca vrei sa iti comanzi tamagotchi online din Romania intra pe TamagotchiRomania.wordpress.com

 

.

..

..

..

Are forma de ou. Se deschide.

Mi-am ales o pisica. Deocamdata e pui ! Asa arata puiul:

Acum m-a pus sa ii sting lumina, vrea sa doarma.

………….

……

……

……….

…..

…..

..

Am sesizat ca pisica asta nu vrea deloc sa invete. De fiecare data cand o pun sa citeasca da din cap ca NU VREA.

Inculta..

–Cu drag, Felicia

UPDATE !! In timp ce lucram la acest post pisicuta a murit. RIP

UPDATE 2: Mi-am ales o foca de data asta

4 thoughts on “Am primit TAMAGOTCHI

  1. Pingback: In sfarsit! Iti poti cumpara Tamagotchi online din Romania. Yupee!! | Good game, Felicia

Ce parere ai?

