MASK CLUB- Un joc creat de mine! Sex, techno si pastile (il joci direct pe net)

SEX in trei, PASTILE pe limba, MASTI pe fata, muzica TECHNO,
 un scenariu SUMBRU..si 4 finaluri DIFERITE. Esti gata? 

 Muzica iti pune creierul in stand-by si corpul in miscare. 
 Esti ametit si ti se inmoaie picioarele.

Mergi sa cauti toaleta clubului, sau urmezi silueta feminina din departare, care iti face semn sa te apropii?

MASK CLUB nu e recomandat celor sub 16 ani (dar pot eu sa ii opresc?)

In jocul asta TU DECIZI ce vei face si in functie de asta jocul are peste 4 finaluri diferite!  

Il joci direct pe net, fara descarcare

PLAY MASK CLUB by Felicia

daca link-ul nu merge
(se mai intampla, nu din cauza mea) DOWNLOAD MASK CLUB

..

Celalalt joc creat de mine: HOTEL „Paloma Roja”

–Cu drag, Felicia

 

14 thoughts on “MASK CLUB- Un joc creat de mine! Sex, techno si pastile (il joci direct pe net)

  1. am jucat jocul la bioru, în plină zi (destul de multă lumină, deși plouă afară) și m-a transpus exact în povestea ta, parcă eram acolo, simțeam tot. Felicitări, foarte frumos scris. :) Mi-a plăcut!

  2. hmm, mai misto ca in real life, poti sa dai „back” si s-o iei de la ultima faza. pacat ca ai decat doua drumuri ce se intalnesc. cam ceva ca-n [inca o data] real life.

  3. Pretty please with sugar on top, cine canta melodia care ruleaza in timpul jocului, si cum se numeste melodia? Thanx! ;)

    • Melodia care ruleaza in timpul jocului se numeste „Caffeine Cycle”
      Daca iti place melodia asta asculta si „Isolated” (o sa iti placa la nebunie)

      AMBELE sunt cantate de „Chiasm”
      –Cu drag, Felicia

      • Saru’mana! Absolut senzationale ambele si am mai gasit una foarte misto. ‘Prefrontal’. Nu stiam de ‘Chiasm’. Dar bine, la cat de bosorog sunt, nici nu ma mir. :)) Inca odata thanx Felicia! ;)

  4. Pingback: De ce nu se fac jocuri in limba romana ? | Good game, Felicia

  5. Pingback: Călare pe bloguri, ep. 2 | Things worth mentioning

  6. :)) ,,Cine sunt oamenii astia si de ce testeaza pastilele pe voi?

    Pentru ce sunt pastilele de fapt?

    Iti e teama ca nu vei afla niciodata..
    Dar te bucuri ca ai scapat de acolo..,,

    O sa il mai fac odata.Am gandit jocul din perspectiva unei femei, acum ma pun in pielea fostului meu iubit, sunt curioasa.

    Felicitari Felicia!

  7. Bună Felicia,

    Am încercat să accesez jocul şi îmi dă eroare… :(

    Hopa! Google Chrome nu a putut găsi pastehtml.com

    • Stiu, scumpo, nu e vina mea, e ceva cu serverele lor
      O sa isi revina

      Pana atunci
      Am urcat jocul pe mediafire ca sa il poti descarca pe calculator
      Da click acolo unde scrie „descarca MASK CLUB” si gata, il descarci
      O sa-ti placa jocul !
      :)
      Te pup
      –Cu drag, Felicia

Ce parere ai?

