TOP 5 cele MAI URATE si infricosatoare creaturi din gaming

Filmele horror nu ma sperie niciodata, in schimb monstrii din jocuri ce apar de nicaieri inarmati superior mie si grohaind amenintator ma inspaianta groaznic..

De obicei nu joc shootere fara godmode sau fara cineva prin preajma. Daca pe vremuri, monstrii pe care trebuia sa ii infrunti in jocuri erau facuti din pixeli colorati si nu prea inspirau teama, grafica a avansat uluitor si astazi monstrii arata perfect convingator.

Pe masura ce tehnica avanseaza, sansele ca eu sa mai pot face horror-gaming scad.

Hai sa iti arat un TOP 5 al celor mai urate si infricosatoare creaturi cu care am avut de-a face:

5. Drifting Ruin (Alice Madness Returns)

Un ghem de gelatina neagra, cu fata de bebelus si maini, care pluteste in aer si te ataca.
Ii gasesti peste tot in Alice: Madness Returns, iar infatisearea lor e de-a dreptul grotesca.

Si vin inclusiv in varianta terestra. Care arata cam tot asa, doar ca merg pe 2 roti. SI te pot inghiti. Tare?

4. Solomon Grundy (Batman Arkham City)

Am trecut de boss-fight-ul cu el fara godmode! Nu e o lupta grea, dar felul cum arata Solomon Grundy in Arkham City e absolut infricosator.

In primul rand e gigantic, are un corp urias si un cap pe masura.

In al doilea rand, de picioarele sale monstroase sunt legate lanturi pe care le tareste cu greu. Vocea lui groasa si ragusita contribuie si ea la conturarea acestei creaturi pe cat de urate, pe atat de tragice.

Cazut pe maini gresite, este tinut in lanturi si folosit ca un animal agresiv impotriva lui Batman.

..

3. Husks (Mass Effect 2)

Am terminat Mass Effect 2 de peste 5 ori, dar de fiecare data creaturile astea mi-au dat fiori. Cel putin prima data cand i-am vazut pe ecran inima a inceput sa imi bata DUM-DUM-DUM.

Husks sunt niste oameni care au fost tinta unor mutatii controlate si au devenit arme. Comportamentul lor e ceea ce ma sperie cel mai tare.

Apar de undeva, stau putin pe loc si apoi alearga rapid spre tine. In clipa urmatoare sunt langa tine. Daca intorci camera in partea stanga mai vezi inca 2. Intorci camera in spate, mai vezi inca 3 care alearga in directia ta.

..

2. Necromorphs (Dead Space)

Corpuri umane parazitate de o infectie extraterestra. Singurul lor scop e sa raspandeasca infectia mai departe, in orice corp sanatos. Tasnesc din cele mai neasteptate locuri si te prind intre bratele lor lungi, ca niste clesti.

Daca la unele jocuri pot sa imi bag viata infinita si asta imi diminueaza teama, la Dead Space nu merge trucul asta.

Nu am putut sa joc Dead Space decat 10 minute si a trebuit sa apelez la cea mea apropiata persoana curajoasa si sa o rog sa se joace..
Ca sa vad si eu Dead Space..nu?

..

1. Titan Twins (Batman Arkham Asylum)

Doi golani injectati cu substanta steroida Titan au bagat groaza in mine in timp ce incercam sa joc Batman Arkham Asylum.

Scena in care arata cum substanta le intra in vena, pielea li se surpa si mutrele li se desfigureaza e terifianta.

Din doi baieti lucrati la sala, cei doi se transforma in doua creaturi monstroase, gigantice, care vor sa dea cu tine de pereti.

Partea proasta e ca daca imi bagam godmode in lupta cu ei, atunci aveam viata nelimitata atat eu cat SI EI. Ce bug e asta? Cum sa nu poata omul sa isi bage godmode corespunzator?

♥♥Tin sa ii multumesc eternei mele prietene pentru ca m-a trecut de acesti nemernici urati.

–Cu drag, Felicia

3 thoughts on “TOP 5 cele MAI URATE si infricosatoare creaturi din gaming

Ce parere ai?

