Poze de aseara cu mine si iubitul meu

N-am rezistat decorurilor frumoase..a trebuit sa ne facem niste poze. 

Ideea sa facem pozele a fost a lui. M-a pus sa stau in toate felurile (nu m-a deranjat).
Pentru cei ce nu ne cunosc eu sunt cea cu parul lung si ochi albastri, iar el e..negrul :)

Da click pe „Continue Reading” sa vezi pozele!

..

Vizitam un oras imens, ne plimbam pe strazi pustii si deodata el a zis:
„Hei, papusa, stai la o poza?” (Bine, nu a zis asa, dar adaug eu acest dialog)

„Sigur, scumpule, cum vrei sa stau?” i-am raspuns eu.
Si uite cum m-a pus sa stau.

..

.

Eu i-am zis sa nu se suie pe gard..a aflat ulterior de ce.

Aici eram intr-o biserica. Iar eu tineam o felie de pepene in mana.

So gangsta.

Aici ne tineam amandoi de gard. Iar mie imi intra umarul in fata.

Capete frumoase.

Cea mai buna sedinta foto din Minecraft.

–Cu drag, Felicia

Ce parere ai?

