Dwarf Toss – ADOR jocul asta (poti sa imi bati scorul-record?)

Azi-noapte, pana la 5 A.M am jucat..Dwarf Toss

Sa stii ca si noi, hardcore-gamerii gustam joculetele flash. Dwarf Toss e cu adevarat GENIAL.

Trebuie sa arunci un pitic CAT MAI DEPARTE, castigi bani iti faci upgrade-uri si poti sa il arunci din ce in ce mai mult. Poti sa iti cumperi racheta, un delfin care te arunca si aer si asa mai departe.

Uite scorul meu record (in stanga pozei) si al iubitului meu (in dreapta)

Ulterior, dupa multe incercari, iubitul meu a scos 111 373 ft..
Iar eu i-am zis ca e un zeu.

Ce zici, poti sa ne bati scorul? Poti sa faci 112.000?
Scorul record maxim de care am auzit e de 160.000

Incearca si tu -> Dwarf Toss

–Cu drag, Felicia

...

One thought on “Dwarf Toss – ADOR jocul asta (poti sa imi bati scorul-record?)

  1. Pingback: Curse intre gaini (& poza cu GAINA MEA) | Good game, Felicia

Ce parere ai?

