7 jocuri LEGENDARE pe care eu refuz sa le joc! Am ratat ceva?

Da, stiu. Un gamer ar cam trebui sa joace tot. Altfel de ce isi mai spune „gamer” daca nu le-a incercat pe toate?

La fel si cu cinefilii. Daca nu ai vazut filmul „Scarface” sau „”Fight Club” cum te mai poti numi cinefil?

Imi place sa ma laud ca am jucat tot, dar totusi, prin natura mea incapatanata, afisez o aversiune puternica fata de cateva jocuri de cult pe care toti gamerii veritabili le-au jucat,

Prejudecata? Nu stiu..ideea e ca eu NU am jucat si NU voi juca niciodata urmatoarele 7 jocuri, oricat de mare ar fi presiunea:

1. Gothic (niciunul din serie)
DE CE nu l-am jucat: Cu Gothic a inceput totul. Intre Skyrim si Gothic se fac multe paralele. Dar eu nu l-am jucat dintr-un  motiv foarte CLAR. Nu imi plac jocurile medievale, cu dragoni, imparati, tarani si cu limbaj gen biblie. De-asta nu mi-a placut nici Skyrim (dar l-am jucat).

2. Battlefield (niciunul din serie)
DE CE nu l-am jucat: Orice joc cu armata, soldati si chestii militare ma lasa rece.

..

..

..

3. The curse of Monkey Island (niciunul din serie)
DE CE nu l-am jucat: Nu imi plac jocurile point-and-click 2D, nu mi-au placut personajele (pe personajul principal il cheama Guybrush <???> ) si nici povestea jocului.

..

4. Half-Life (niciunul din serie)
DE CE nu l-am jucat:  Half-Life as fi dorit sa il incerc la vremea lui. Aud de peste tot ca e un joc extraordinar. Dar fiindca nu l-am incercat la vremea lui, acum cu siguranta nu l-as putea evalua la adevarata valoare.

5. Witcher 2
DE CE nu l-am jucat: =) Pentru ca nu mi-l ducea calculatorul de la vremea respectiva! Iar acum nu il mai vreau. Oricum e genul de joc medieval, cu cavaleri si cetate si regi si limbaj de biblie asa ca nu ma agit sa il joc.

6. Assasin’s Creed Brotherhood
DE CE nu l-am jucat: Pentru ca nu mi-a placut primul.

..

..

..

7. FIFA (niciunul din serie minus FIFA 2011)
DE CE nu l-am jucat: Intrebarea e..de ce le-as juca? Nu imi place fotbalul. Nici sa il privesc nici sa il joc. Nu stiu ce a fost in capul meu cand mi-am bagat FIFA 2011. Penibil.

Sper ca n-am ratat ratat nimic prea fabulos..

–Cu drag, Felicia

19 thoughts on “7 jocuri LEGENDARE pe care eu refuz sa le joc! Am ratat ceva?

  1. ha leam jucat petuane si mai ales cele legendare este o minune sa devii un gm dar pentru tine raspunsul la o cerere de jucatori doriti vad ca ai ramas inapoiat rau nu sti ce se juaca cel mia bine foloseste un sincrom din creerul tau si osa vezi ce osa ratezi <Cu drag mos craciun:))

    • La faza asta tu nu ai creier ( plus… cunostintele tale de limba romana sunt la pamant rau de tot fratioare , mai treci si tu pe la scoala/liceu :'(… ) Daca omului nu-i plac jocurile astea ,este parerea lui! Plus ca sunt cateva din ele care nici mie nu-mi plac, nu au o poveste care sa te stimuleze sa le joci! Dar ce sa inteleaga acel „sincrom din creerul” tau!

  2. Poate te atrage mai mult Black Mesa: Source. Este un remake la Half Life 1 facut de niste fani, folosind engine-ul de la Half Life 2. Povestea e chiar interesanta, merita.

  3. Sa-mi zica si mie cu dezinstalez Skrym ca habar nu am. Nu am nimic nici in program files si nici macar in control panel.

  4. Pot sa spun, Felicia, ca ai ratat cateva jocuri senzationale. Half Life, toata seria terminata, e un joc extraordinar, si indiferent de grafici, eu tot l-am jucat.Skyrim, nu prea imi plac nici mie jocurile medievale :D Cat despre Assassin’s Creed, da, primul era cam sarac, dar incearca AC2, nu sunt grafici spectaculoase gen Metro sau Crysis, dar nu o sa-ti para rau.Si de ce nu imi place Witcher? My Crap PC hates good graphics.Deci nu prea merge, dar l-am jucat la prieteni, si mi se pare bun, dar din nou, nu imi plac jocurile medievale de acest fel.Desi AC nu o sa te dezamageasca.Ai grija de tn.PEACE!

  5. Pingback: Am jucat Half-Life. CE MI-A PLACUT / CE NU MI-A PLACUT. | Good game, Felicia

  6. Gothicul mie mi-a placut pentru ca eu il joc de cand aparuse primul, downloadam de pe warez si eram abonat la PC Games. Monkey Island si Half-Life sunt chiar misto si mie unul imi plac. Chiar si primul Half-Life l-as lua de la capat daca imi voi gasi vreodata timp.
    Si ca un fel de PS: Scarface si Fight Club sunt asa mai de ”telespectatori”, sau de cinefili de 14 ani, parerea mea :)
    Vad ca nu-ti plac multe teme (medieval, militar, fotbal, etc). As fi curios sa vad cum ar arata ”The Perfect Game” in viziunea ta

Ce parere ai?

