Curse intre gaini (& poza cu GAINA MEA)

Vara optez pentru gaming light. E varianta mai relaxanta si nesolicitanta a gaming-ului.

Cand zic ca fac „gaming light” de fapt ma refer la joculete flash, casual sau puzzle-uri.

De 2 zile sunt innebunita dupa joculete flash. Dupa ce te-am provocat sa imi bati recordul la Dwarf Toss, acum te provoc sa antrenezi pui de gaina pentru curse. Hell yeah!

In Duck Life 4 (Duck Life e gen..Thug Life, nu? ) trebuie sa iti alegi un pui de gaina, sa ii pui un nume si sa il supui la antrenamente ca sa ii cresti viteza, energia, zborul etc.

Pe puiul meu de gaina il cheama Duke.Duke era si el un pui de gaina ca toti ceilalti. Pana cand a cazut in mainile mele. L-am antrenat si a reusit sa bata ceilalti pui de gaina care il provocau la curse.

Nu am terminat jocul, lucrez la asta, dar am luat o pauza ca sa iti spun si tie despre el.

Da click AICI, alege-ti un pui de gaina, da-i un nume si fa din el un CAMPION.

–Cu drag, Felicia

2 thoughts on “Curse intre gaini (& poza cu GAINA MEA)

  1. Pingback: TOP 10 cele mai super joculete flash ! | Good game, Felicia

  2. Pingback: Azi STAU ACASA si astia mor de ciuda la TV. NU VOTEZ la referendum. | Good game, Felicia

Ce parere ai?

