Azi STAU ACASA si astia mor de ciuda la TV. NU VOTEZ la referendum.

Ce ma amuza cum le tremura vocea analistilor penibili de pe la TV cand constata ca e prezenta cam mica la referendum! 

Azi BINEINTELES ca stau acasa. De ce?
Fiindca eu am votat parlament unicameral. De-aia. Pana cand USL-ul nu va pune in aplicare votul meu sa nu INDRAZNEASCA sa ma mai cheme la vreun referendum.

Daca esti demn si mandru si ai decis sa nu mergi la vot, poti sa intri pe pagina mea de download unde gasesti niste jocuri super care o sa te tina ocupat toata ziua. Sa nu cumva sa te plictisesti !

Acum ca am stabilit asta, eu voi continua sa ma joc Duck Life 4

♥Mwah! 

–Cu drag, Felicia

One thought on “Azi STAU ACASA si astia mor de ciuda la TV. NU VOTEZ la referendum.

Ce parere ai?

