Un joc HORROR foarte ciudat! (+ download)

Am gasit un joc horror pe net. E gratuit si am zis.. DE CE NU? Hai sa il incerc..

Jocul se numeste „Ib” (pronuntat „Eve”) si in el este vorba despre o fetita care merge impreuna cu parintii ei la o galerie de arta.

Mama ei ii daruieste o batistuta si o trimite pe Ib sa se plimbe singura prin galeria de arta.

Brusc, lucrurile iau o turnura bizara..FOARTE BIZARA.

Marturisesc ca eu nu am putut sa joc jocul asta mai mult de 15 minute. Abia am iesit din el si inima mea bate foarte repede.

Daca vrei sa incerci „Ib”
DOWNLOAD „Ib” (PC)

Si sa nu te aud ca te plangi de grafica! Vizual, jocul are un „vibe” retro, o grafica pe care as descrie-o ïn urmatoarele cuvinte”: „pixelated anime”. Mie imi place! 

Poti gasi „Ib” si alte jocuri super pe pagina mea de download

–Cu drag, Felicia

……

3 thoughts on “Un joc HORROR foarte ciudat! (+ download)

  1. Pingback: TOP 5 cele mai bune jocuri “indie” | Good game, Felicia

  2. Pingback: Am jucat CEL MAI HORROR JOC al tuturor timpurilor ! | Good game, Felicia

  3. Am terminat Ib. Jocul are o poveste extraordinara si avand in vedere ca este facut de japonezi, ne-am putea astepta si la un anime. :)

Ce parere ai?

