INCREDIBIL: Chat3D din 1994 care inca FUNCTIONEAZA! Uite ce am descoperit in el (poze)

Un client de chat 3D numit Worlds.com facea furori cand aveam eu 2 anisori.

Ceea ce e cu adevarat suprinzator este ca acest program de chat 3D inca functioneaza!!

Lumea gigantica in care te poti plimba (cafenele, camere de lectura, cluburi) este PUSTIE, iar in urma celor ce se strangeau odata la povesti in camera de chat au ramas doar cateva poze pe pereti.

Si acum pregateste-te sa fii CU ADEVARAT socat fiindca iti voi arata cateva poze cu o FANTOMA din acest univers urias si antic. Eu am gasit-o !
(daca stai prost cu inima NU TE UITA, daca esti pregatit da click pe CONTINUE READING) :

Am aflat de Worlds.com de pe un site dubios, pe care intrasem sa caut jocuri horror. Uite ce scrie pe site despre acest client de chat:

Worlds.com is an ancient 3D chat client from 1994, running on a DOOM like 3D engine. For some reason it’s still up and gets somewhat updated, even though almost nobody inhabits this virtual reality.
Explore the vast, empty user created worlds and get freaked out by the still remaining players (or apparitions?).
It feels like you’re doing Internet archeology. Finding some abandoned guild hall with creepy pictures of the members everywhere and links to their godforsaken 90s style websites, jesus christ it’s horrifying

Asta e o poza cu un avatar pe care ti-l poti pune. F*cking scary.
Daca ai supravietuit ororii primei poze sunt sigura ca poti sa o duci si pe asta:

Incercand sa ignor hidoseniile am incercat sa imi pun un avatar cat mai NORMAL cu putinta si sa merg sa explorez lumea. Uite avatarul meu:
Am gasit poze cu Spice Girls pe pereti
Am gasit o sala in care userii din anii 90 isi sarbatoreau zilele de nastere. Si plimbandu-ma am dat de o…FANTOMA (?????). N-are cap !!
Reintorcandu-ma de unde am plecat am dat peste un elvetian. UN OM REAL care vorbeste cu mine! Uite o poza cu mine si cu el:
Si tot vorbind cu baiatul asta, intrebandu-l daca lumea e bogata in Elvetia, deodata APARE BobbyCrack!! FANTOMA!
M-am speriat, dar am incercat sa raman calma si i-am zis sa isi faca rost de un CAP. Ca sa nu mai fie creepy. In poza de jos eu sunt cu ROZ, fantoma e cu ALBASTRU:
<3
–Cu drag, Felicia

4 thoughts on “INCREDIBIL: Chat3D din 1994 care inca FUNCTIONEAZA! Uite ce am descoperit in el (poze)

  1. „daca stai prost cu inima NU TE UITA”

    Nu voi mai putea dormi la noapte. O, nu, ce orori. Cineva sa ma salveze.

Ce parere ai?

