Ceva FOARTE CREEPY (+ screenshot )

De astazi dupamiaza incerc sa aflu cat mai mult despre engine-ul de chat 3D care se numeste Worlds.
Facut la inceputul anilor ’90, chat-ul INCA functioneaza si a devenit o ruina pustie.

Mi-am facut un cont si am intrat in el.

Daca nu intelegi ce e Worlds gandeste-te la Second Life. E versiunea Second Life din anii ’90.
E FASCINANT! E ca si cum te ai intoarce in anii ’90. Pe toti peretii sunt poze cu Spice Girls, Britney Spears si Christina Aguilera in tineretea lor, iar jocul (?) pare inchis intr-o capsula a timpului.

Poate la vremea lui era foarte primitor, dar la ora actuala este considerat un MMO Horror. Exista o multime de ciudatenii si secrete in el.

Una din legende este legata de un DEMON care se numeste Nexialist.
Nimeni nu stie daca e un player REAL sau e un bot..ideea e ca uneori el apare, il vezi si apoi dispare. Uneori teleporteaza playeri catre alte lumi, le arata camere dubioase si apoi ii trimite inapoi de unde au plecat.
Unii player au si vorbit cu el, iar asta ma face sa cred ca e un player real.
Uneori cand apare el, intreaga camera/zona se face neagra. (poza aici)

Am facut un screenshot cand l-am intalnit pe Nexialist (foto jos) :
Am apucat sa il vad, l-am adaugat la prieteni, dar e singurul dintre toti prietenii pe care ii am la care NU MA POT teleporta.
Desi e online, imi spune acolo ca nu ii poate gasi locatia. Creepy sau ce?

De parca chestia asta n-ar fi destul de creepy, am ajuns intr-o camera unde erau pentagrame peste tot si oameni rastigniti pe ele.
Cand am intrat in camera s-a auzit o voce „You can’t escape, your soul is mine”, si cativa calugari ce m-au inconjurat

Dupa ce au disparut, eu, la randul meu, am devenit unul de-al lor. Adica mi s-a schimbat avatarul, astfel incat aratam ca ei.
Asta sunt eu:
Ok..te-am convins ca engine-ul asta de chat e mai creepy decat orice joc?
Nu stiu daca e neaparat horror, dar e cu siguranta foarte creepy.

CREEPY BONUS:
Acum o sa continui sa explorez lumea gigantica si extrem de dubioasa a jocului astuia. poti sa ma condamni? Nu poti, fiindca aveam doar 2 ani cand programul asta s-a lansat. Trebuie sa recuperez.

–Cu drag, Felicia

3 thoughts on “Ceva FOARTE CREEPY (+ screenshot )

  1. Hai versete, c-am vazut ca va plac:
    „Vai de cei ce numesc răul bine, şi binele, rău, care spun că întunericul este lumină, şi lumina, întuneric, care dau amărăciunea în loc de dulceaţă, şi dulceaţa în loc de amărăciune!” (Isaia, 5:20)
    Isaia e profetul care la prevestit pe Cel despre care prietenul tau zice ca-i numai o copie a lui Horus. Dar, nene, Hristos a fost consemnat istoric, nu numai de Noul Testament. Cum explici zecile de consemnari ale Invierii Sale? Chiar si smintit de-o fi fost, a predicat asa de bine, incat a fost un smintit care-a facut nebunii frumoase, daca vrea dansul s-o luam asa…..

  2. Engine satanist. Adeptii lui Belzebub inventeaza calugari din cultul Baal si deseneaza pentagrame. Unii au ajuns, cu steaua asta rosie, sa nu mai faca diferenta intre 5 si 6 colturi (am intalnit tineri care ziceau ca, daca inconjoara Steaua lui David, iese semn satanic).
    Vreti sa o lasam asa sau scoatem si doua-trei versete?

Ce parere ai?

