Am primit prima mea leapsa !! Am emotii.

Yesssss! De cand asteptam sa primesc si eu leapsa de la cineva.

Avand in vedere ca toata lumea ma uraste, nimeni nu mi-a trimis vreo leapsa vreodata. Dar iata ca rasare soarele si pe strada mea. YES!!!

Dragut si amabil, Emil mi-a dat o leapsa. (Cred ca i-a fost mila de mine)

Trebuie sa spui 20 LUCRURI PE CARE LE IUBESTI.
Uite 20 lucruri pe care le iubesc eu.

1. Postul OTV (ador)

2. Gaming-ul (cu asta ma ocup)

3. Filmul Scarface

4. Dan Diaconescu 

5. Iarna/Frigul

6. Psihopatii (si ei ma iubesc inapoi)

7. Noaptea (noaptea e zi pentru mine)

8. Pall Mall Slims 

9. Mirosul de vopsea

10. Psihiatria 

11. Tehnologia

12. Cizmele cat mai lungi

13. Mancarea de la KFC

14. Sa creez jocuri. (sunt game developer, sau ce?)

15. Barbatii care stiu sa faca bani

16. Extensiile de par

17. Mass Effect 2

18. Picioarele animalelor, adica labutele lor
(cainele meu are niste picioruse mici sI
dragute)

19. Persoanele cu mintea twisted

20. Politica romaneasca (asta fiindca ma pricep la ea)

Leapsa creata de Crissego. Eu nu stiu sa o dau mai departe. E prima mea leapsa si am avut emotii.
=)
Sper ca nu s-a vazut.

–Cu drag, Felicia


5 thoughts on “Am primit prima mea leapsa !! Am emotii.

  1. Pingback: Comentariu despre obsesii « romaniadegaming

  2. Pingback: Comentariu despre OTV « romaniadegaming

  3. Da, Diaconescu. Politicianul populist pe 100 de puncte si despotul luminat al Romaniei!
    P.S.: Mai bine monarhie decat politica damboviteana.

Ce parere ai?

