Un GAMER a murit dupa ce a jucat timp de 40 ore Diablo III fara intrerupere

Aici ar merge expresia aia cu „Mare ti-e gradina..”. Dar ma abtin.

Un baiat in varsta de 18 ani din Taiwan, a intrat intr-un internet cafe, vinerea trecuta, avand o camera intreaga rezervata pentru el.

In dimineata de duminica, un angajat al internet cafe-ului a intrat sa verifice daca totul e in regula cu baiatul, insa l-a gasit inconstient. Dupa scurta vreme a fost declarat decedat.

Gamer-ul nu mancase si nu bause nimic, timp de 40 ore, aflandu-se constant intr-un maraton de Diablo III.

..

Blizzard, compania ce a creat Diablo, a declarat urmatoarele:

„We’re saddened to hear this news, and our thoughts are with his family and friends during this difficult time. We don’t feel it would be appropriate for us to comment further without knowing all of the circumstances involved.

While we recognize that it’s ultimately up to each individual or their parent or guardian to determine playing habits, we feel that moderation is clearly important, and that a person’s day-to-day life should take precedence over any form of entertainment.”

Nu stiu ce e in capul asiaticilor astora si nici nu vreau sa stiu.
Acesta nu e primul caz in care un gamer moare la datorie. Se mai cunosc inca 3 cazuri, toate din Asia, in care oamenii nu si-au cunoscut limita.

–Cu drag, Felicia

10 thoughts on “Un GAMER a murit dupa ce a jucat timp de 40 ore Diablo III fara intrerupere

  1. Pingback: Leapsa de vacanta… «

  2. Pingback: Implica-te si tu! «

  3. Pingback: Ce iubesc eu? «

  4. Pingback: Leapsa cu ochelari de soare «

  5. Pingback: Leapsa din corason - Pana cand ACTA ne va desparti !Pana cand ACTA ne va desparti !

  6. Parca mai era unul, acum nu foarte mult timp, dupa vreo 24 de ore de Xbox, da coltu’ a doua zi la un interviu pentru angajare. Pun pariu ca nu a facut o impresie foarte buna.

    • Bizari..
      Recordul meu e de 7 ore fara intrerupere. M-am jucat Game Dev pe Android. Dar eu am si mancat, am facut si dus.
      Am luat tableta cu mine la baie/bucatarie.
      Si astfel am supravietuit.

      Tu ce record ai? Cate ore fara intrerupere?

      –Cu drag, Felicia

      • Am stat intr-un weekend, cand eram mai tanar, de dimineata de la 8 pana la 11 a doua zi. Original War. Prin perioada aia faceam multe astfel de maratoane. Vroiam sa vad si cat pot sta cel mai mult, insa astfel de stiri m-au descurajat.

Ce parere ai?

