Filmulet HORROR interactiv (de jucat online) ! Poti sa supravietuiesti?

Mi-am marturisit pasiunea eterna pentru joculetele flash, asa ca nu trebuie sa fii surprins ca navighez ore intregi in cautare de „prospaturi”

Si tot navigand pe net am gasit ceva super interesant.
E vorba de un fel de filmulet-horror-care-e-ca-un-joc.
E un film horror interactiv, de cateva minute, in care lucrurile decurg in functie de ce alegi tu. Jocul/filmul se numeste The Outbreak.

Esti in mijlocul unei zombie apocalypse (apocalispa zombie..nu?) si, impreuna cu cativa prieteni, sunteti izolati intr-o cabana. Gemetele ragusite ale zombilor se aud in departare.
Iar tu, in momentele astea de presiune maxima, trebuie sa iei niste decizii. Exista doar o singura cale de scapare.

PLAY The Outbrake (online)

Eu am facut numai alegeri proaste, abia a 10-a oara am reusit sa supravietuiesc.
Jocul mi-a placut, iar ACTORII JOACA FOARTE BINE. Te fac si pe tine sa simti presiunea, disperarea si teama lor.

–Cu drag, Felicia

2 thoughts on “Filmulet HORROR interactiv (de jucat online) ! Poti sa supravietuiesti?

  1. Absolut geniala ideea, dar mult prea prost facut – parerea mea…
    De nervi nici n-am incercat sa-i dau de cap. :)
    Il impusc pe prost, il las pe dobitoc sa plece aiurea’n tramvai, aleg sa mut mobila sau dupa caz sa gasesc lemne (cu toate ca ideea cu mobil a fost prima), si se trezeste creatorul joculetului sa faca o chestie ilogica, doar ca sa-mi dea de inteles ca nu-i bine. Si anume – iese retardu’ ala afara, chipurile pierzandu-si controlul….pfff, lamentabil. M-a secat.
    Oricum ideea de jos step by step, dar facut din bucati de film e superba. ;)

Ce parere ai?

