Am jucat Guild Wars 2! SPUNE-MI: Care din rase iti place cel mai mult?

Un nou MMO isi face intrarea gratios pe scena jocurilor multiplayer-online

Am jucat aseara Guild Wars 2 stress test.
Toata lumea il compara cu World of Warcraft. Sa spui despre un joc ca seamana cu World of Warcraft e ca si cum i-ai spune unei femei ca seamana cu Angelina Jolie (dupa cum bine puncteaza iubitul meu)

Jocul are 5 rase dintre care poti alege cand doresti sa iti creezi personajul.

Ti le voi arata si tu vreau sa imi spui: CARE RASA ITI PLACE CEL MAI MULT?

Inainte sa raspunzi la intrebarea mea da click pe Continue Reading sa vezi pozele cu cele 5 rase. 

1. HUMAN

2. CHARR

3. SYLVARI (rasa mea preferata)

4. NORN

5. ASURA

Acum ca le-ai vazut, da scroll in sus si voteaza: CARE DIN RASE ITI PLACE CEL MAI MULT? Pe care dintre ele ai alege-o cand ti-ai creea un personaj?

–Cu drag, Felicia

One thought on “Am jucat Guild Wars 2! SPUNE-MI: Care din rase iti place cel mai mult?

  1. Pingback: Lumea se oftica!! Nu merg serverele Guild Wars 2 fix la lansare (poza) | Good game, Felicia

Ce parere ai?

