In sfarsit iti poti cumpara Tamagotchi online din Romania. Yupee!!

Dupa cum bine stii sunt o impatitita a tamagotchi-urilor

Eu mi-am cumparat tamagotchi-ul din America fiindca in Romania pur si simplu nu am gasit.

Dar acum s-a deschis primul site de vanzare Tamagotchi online din Romania.
Daca vrei sa cumperi tamagotchi intra pe
TamagotchiRomania.wordpress.com

Sunt mai ieftine la ei pe site decat cele din America, eu mi l-am luat pe al meu la pret triplu. Daca vrei sa vezi poze cu tamagotchi-ul meu intra aici.

La cat mai multe tamagotchi!!
–Cu drag, Felicia

4 thoughts on “In sfarsit iti poti cumpara Tamagotchi online din Romania. Yupee!!

  1. Buna! Tu de pe ce site din America l-ai luat? Si cum au livrat in Romania? Intreb pentru ca am incercat sa cumpar de pe ebay si nu m-au lasat sa platesc cu cardul! Stiu ca aceasta postare a aparut acum mult timp,dar sper sa ma poti ajuta!

  2. Inca o comanda nereusita :) nenea astia cu jucarii tamagotchi care se intituleaza tamagotchiromania.com si pe langa faptul ca nu te suna cand faci comanda asa cum spun ei pe site, nici nu-ti dau instructiuni in colet (tot pe site promit asta). Bine, au ei probleme si cu cititul pentru ca au trimis curierul pe alta strada :)), dar asta e. Cel mai dragut e ca daca le spui lucrurile astea la ei pe site iti sterg comentariile, dar nu se obosesc sa te bage in seama in privat. Cand i-am intrebat in privat unde sunt instructiunile, ei cu maxim de tupeu imi spun ca sunt pe ambalaj. Pe ambalaj sunt desenate animalutze colorate, dar niciun indiciu despre ce fac butoanele sau ce functii are :). #tamagotchiromania punct com :)

Ce parere ai?

