TOP 5 cele mai bune jocuri „indie”

Jocurile „indie” sunt jocuri facute de developeri independeti sau companii mici, fara buget colosal. 

Recunosc ca nu sunt o fana a jocurile indie, dar am jucat cateva jocuri facute de oameni talentati care nu sunt angajati la companii de milioane de dolari. Si mi-au placut unele dintre ele.

Ce ma enerveaza e ca majoritatea sunt platformere (adica genul Super Mario). Am trimis nenumarate mailuri developerilor independenti sfatuindu-i sa se axeze mai multe pe poveste si pe atmosfera decat pe grafica si gameplay.

Ca developer independet nu poti concura la grafica si gameplay cu Bioware sau Blizzard, dar poti sa-i „bati” la poveste si atmosfera.

Printre cele mai apreciate jocuri indie e Minecraft. Banuiesc auzit de Minecraft. E un joc indie care a intrecut toate asteptarile. Dar mai sunt altele.

Hai sa vedem.

 =-=-=-=-=- LOCUL 5 – Path of Exile =-=-=-=-=- 
Gandeste-te la Diablo III. Path of Exile e mai bun din punctul meu de vedere. Si ceilalti jucatori Path of Exile sunt de acord.
E facut de o echipa de baieti din Noua Zeelanda, are grafica mai buna decat Diablo si e cam addictive.
Ca gen de joc este MMO RPG (Massive Multiplayer Online Role Playing Game hell yeah!) si dupa cum am specificat, seamana mult cu Diablo in sensul bun al cuvantului (nu e o copie ieftina!)
E gratuit si il poti incerca daca vrei.

CE IL FACE SUPER TARE: Grafica & gameplay-ul, ai o multime de obiecte, inclusiv obiecte rare care te fac sa te simti special si o multime de boss fight – uri.

 =-=-=-=-=- LOCUL 4 – Minecraft =-=-=-=-=- 
Bineinteles ca e si Minecraft aici. M-am jucat o gramada de Minecraft si ar fi culmea sa nu il bag in TOP 5.
Minecraft e o lume patratoasa in care imaginatia ta e limita. Construieste-ti o casa, sapa dupa materiale pretioase si lupta-te cu monstri. In echipa e de 3X mai fun!

CE IL FACE SUPER TARE: Faptul ca poti fi super-creativ in el si ca exista mult imprevizibil in joc. Nu stii la ce sa te astepti odata ce te aventurezi intr-o pestera intunecata.

..

 =-=-=-=-=- LOCUL 3 – Ib =-=-=-=-=- 
Am scris despre Ib pe blog si am mai spus ca e cel mai horror joc pe care l-am jucat. E foarte scary, dar odata ce te-ai apucat de Ib trebuie sa il termini. Te prinde in mrejele sale si o sa vrei sa afli care e treaba de fapt cu acest joc.
CE IL FACE SUPER TARE: Povestea. Are o poveste foarte sensibila si frumoasa asa cum ii sta bine unui joc indie si e GRATUIT. Daca vrei, il poti descarca aici.

..

..

 =-=-=-=-=- LOCUL 2 – CYPHER =-=-=-=-=- 
CYPHER e un joc foarte interesant, cu o poveste interesanta. Luna a fost lovita de meteoriti, iar praful care s-a creat pe luna a cazut pe suprafata pamantului, cauzand haos si intreruperea tuturor mijloacelor de comunicare. Intr-o lume izolata cei destepti se descurca.
Asa au aparut asa-numitii „information smugglers” adica „traficanti de informatii” care au in mana implantat un cip incarcat cu informatii pretioase si pe care le transporta. Aceasta afacere este insa ilegala si periculoasa pentru practicanti. Tu esti unul din acesti traficanti si trebuie sa te descurci in lumea haotica a viitorului.

CE IL FACE SUPER TARE: Gameplay-ul, grafica si atmosfera. CYPHER are un fel de text adventure in care tu nu trebuie sa folosesti mouse-ul. Scrii comenzile pe care vrei sa le faci. De pilda: LOOK AT GLASS. Facut de niste frati din America de sud, jocul este cu adevarat special si interesant.

..

 =-=-=-=-=- LOCUL 1 – Downfall =-=-=-=-=- 
E vreo surpriza? Nu e nicio surpriza, am mentionat Downfall pe acest blog pana mi-am tocit frumoasele unghii. Fiindca este o capodopera. Jocul este incredibil de emotional si este creat de un asistent medical din Anglia.

CE IL FACE SUPER TARE: Povestea. Povestea e..nu am cuvinte sa descriu povestea acestui joc. E cel mai frumos lucru pe care l-am intalnit in gaming.

–Cu drag, Felicia

8 thoughts on “TOP 5 cele mai bune jocuri „indie”

Ce parere ai?

