Mi-am facut unghii cu Batman! (poza)

Batman e super. (Joker e si mai super, dar Batman merge mai bine pe unghii)

Dupa ce am sunat la toate saloanele de cosmetica din Bucuresti si am constatat ca manichiuristele n-au pic de talent la ce vreau eu am decis ca trebuie sa fac eu treaba lor.

Cum spune Joker – „If you want something done right, you gotta do it yourself„.

Am pus de mult ochii pe unghiile astea in forma de batman si am zis foarte clar ca le voi avea si eu. (poza de jos e cea care ma inspira)
La saloanele de manichiura nu vor sa faca aceasta sexy-capodopera cu supereroi.
Asa ca…

Mi-am facut eu unghii cu Batman. Si a iesit chiar bine.

–Cu drag, Felicia

9 thoughts on “Mi-am facut unghii cu Batman! (poza)

  1. Foarte tari unghiile,chiar arata super ok,insa daca arati asta unor fete obsedate de ce e la moda si sa fie ele in trend cele mai tari,o sa zica ca esti nebuna cred:))
    Foarte multe articole frumoasa la tine aic.
    Te invit si la mine pe blog eu l-am facut sub alt format.
    http://allaboutrap.wordpress.com/
    Si te-as ruga daca ma poti adauga la messenger am o nelamurire legata de blog si vreau sa ma ajuti fiindca presupun ca te pricepi mai mult decat mine in domeniul blogurilor.
    Alex1948_2008
    Sper sa ma adaugi si sa ma poti ajuta,multa bafta in continuare si sa o tii tot asa cu articole foarte foarte bune

Ce parere ai?

