Joc calmant pentru creieri : Secret Files 3

Am gasit un joc care ma calmeaza mai bine decat orice de pe piata. Si fara chimicale!

Exista jocuri care au un efect ciudat asupra mea. Eu sunt temperamentala, agitata, adesea incordata. Si am nevoie de ceva care sa ma calmeze, sa ma linisteasca si care sa nu contina chimicale, precum calmantele sau antidepresivele de pe piata.

Am gasit !

Secret Files 3 are acest efect asupra mea. Desi nu am jucat Secret files 1 si 2, este destul de simplu sa inteleg despre ce este vorba in al treilea joc. Nina Kalenkov are niste vise ciudate, iar iubitul ei, Max, este rapit de un grup de agenti de la serviciile speciale. Cotrobaind prin documentele lui Max, Nina afla ca el isi bagase nasul intr-o treaba foarte serioasa, care implica un templu vechi de peste 10.000 de ani.

Trebuie sa rezolvi acest mister si sa il gasesti pe Max, dand ocolul lumii, din Italia, pana in Turcia si San Fracisco.
Jocul este point & click adventure si oricat de tare m-as fi plictisit eu de acest gen, Secret Files 3 imi readuce vechea pasiune in prim plan.

De ce ma calmeaza:
Eu am un fetish cu voci. Personajul principal are o voce extraordinar de placuta, ador sa o ascult
Decoruri frumoase, multe dintre ele care implica noapte si zapada. (Imi plac ambele)
Atitudinea personajului principal. E calma in cele mai „interesante” situatii (de exemplu, cand e prinsa intr-o masina, cu capul in jos)
Gameplay-ul e simplu, nu ma enerveaza, nu ma frustreaza. Nu esti pus sa cauti un ac in carul cu fan,
Ma face curioasa, Vreau sa aflu care e de fapt misterul si de ce l-au rapit pe Max. Daca ma face sa ma implic, m-a castigat.

Asadar stii ce ma voi juca astazi..
:)

–Cu drag, Felicia

One thought on “Joc calmant pentru creieri : Secret Files 3

Ce parere ai?

