$ € £ Sunt din nou bogata!! $ € £

Make it rain!!!!! $$

Intrerupem seria cu Melodii incendiare pe care ma rupeam eu in scoala generala pentru ca am facut rost de bani si mi-am cumparat CEL MAI TARE JOC DE PE PLANETA care se numeste The Cat Lady. (foto jos)

Tocmai am terminat de facut pre-orderul si acum astept link-ul de download. :)

Iar dupa ce il downloadez trebuie ca prietena mea cea mai buna [luv] sa vina la mine ca sa ma pot juca.

Nu de alta dar jocul e horror si eu nu ma joc jocuri horror daca nu e cineva cu mine in camera.

Poti sa ti-l iei si tu de pe site-ul www.thecatlady.co.uk 
Jocul e facut de un asistent medical din Anglia caruia i-as da toti banii mei fiindca ii merita. E un geniu si ceea ce creaza el merita TOTI banii.

 

–Cu drag, Felicia

One thought on “$ € £ Sunt din nou bogata!! $ € £

Ce parere ai?

