Sunt printesa [si] cand fac gaming. Iata cum

Pentru mine e foarte important sa ma simt printesa. =)

In afara de jocurile horror cu mațe și animăluțe borșite pe drum sunt deasemenea o fana  a jocurilor pentru printese.
Roz, zorzoane, fundite si voci dulci, sunt cateva elemente care alcatuiesc jocurile pentru printese si am jucat cateva care au imblanzit bestia rea din mine si au scos la suprafata ce am eu mai..roz.

Winx [PC]

Winx [PC]

 „Real men wear pink”

Si baiat daca esti de ce e rau sa te simti printesa din cand in cand? Am jucat eu un joc, pe numele sau Winx, care mi-a placut la nebunie. E facut pentru printesa din tine!

Avand ca punct de plecare o serie de desene animate, tu intri in pantofiorii delicati ai unei vrajitoare in devenire si mergi, impreuna cu prietenele tale, la academia de magie din zona.

Acolo ai diferite misiuni, iti cunosti colegele, te indragostesti de printul visurilor tale si faci numai lucruri bune.

Winx game [PC]

Ok, recunosc, jocul mi-a placut si m-a distrat dar m-am blocat la un boss fight. :)
Un alt joc tot pentru PC (si printese) este Totally Spies, facut dupa seria noastra favorita de desene animate „Spioanele”.

Asadar..cand vrei sa te simti printesa la PC stii ce trebuie sa joci

… 

Cand vrei sa te simti printesa pe smartphone-ul tau cu Android iti recomand cu drag Princess Solitaire. (foto jos)

–Cu drag, Felicia

Ce parere ai?

