Intrebare serioasa: A vazut cineva vreun OZN in realitate? Vreau sa stiu.

E frig la mine aici. 

Vorbesc foarte serios, e vreun roman care a vazut vreun OZN pe bune? In realitate?

https://goodgamefelicia.files.wordpress.com/2012/12/de172-ozn.jpgEu tocmai am venit de pe terasa unde am fumat o tigara si am privit cerul in speranta ca voi vedea OZN-uri.

Eu vreau sa cred ca povestea asta cu farfuriile zburatoare e reala, dar n-am reusit sa prind cu ochii mei vreo imagine a vreunui obiect bizar zburator.

Nici acum nici alte dati, cand am mai studiat cerul.

Daca exista cineva care a vazut pe bune OZN-uri sa imi lase si mie comentariu la acest articol. Sunt foarte curioasa.

–Cu drag, Felicia

3 thoughts on “Intrebare serioasa: A vazut cineva vreun OZN in realitate? Vreau sa stiu.

  1. Am avut o data un amic care s-a pozat random in Germania langa un stalp ca turist si in captura aia apare random un cea ce pare a fi un OZN. :)) imi pare rau ca numai am poza.

  2. Si eu ma uit de multe ori pe cer si ma intreb cum de altii raporteaza atatea intalniri de gradul 3 si eu… nimic…se pare ca trag numai la americani. :D Dar se pare ca unii Romani au vazut ceva,sunt si anumite relatari pe tema asta.
    Eu personal cred in viata extraterestra.Ca e la un nivel de inteligenta superior sau ca sunt doar niste celule, este imposibil ca viata sa existe numai aici.

    • Si eu cred in extraterestrii, razvy, si astept pe cineva care sa imi povesteasca de ei.
      Pe cineva care i-a vazut =)

      Intr-adevar merg mai spre americani ozn-urile, dar trag si la tara. Si noi avem o gramada de asezari rurale
      Hai si la noi
      ^^

      –Cu drag, Felicia

Ce parere ai?

