<3

Nu sunt tocmai genul de persoana care se plictiseste..mai degraba ma gandesc ce sa fac mai intai

Dar exista si momente in care chiar pot sa spun ca ma plictisesc. Mai ales de cand s-a inchis OTV-ul. Dar ca de obicei..sunt o fata descurcareata si am decis sa alcatuiesc un TOP cu 5 jocuri Android care alunga plictiseala INSTANT.

Iata cum NU ma plictisesc eu:

LOCUL 5 – Stars vs. Paparazzi
Eu am descoperit acest joc recent si imi place. Este o copie [buna] a Plante vs. Zombi, dar in loc de zombi ai paparazzi si in loc de plante ai vedete impreuna cu fanii lor.

LOCUL 4 – Stupid Zombies 2
Mi se pare mie sau orice joc care se respecta in era asta trebuie sa contina „zombi”? In Stupid Zombies 2, trebuie sa nimeresti zombii cu niste sageti ascutite. Nu suna prea incantator dar crede-ma, jocul asta te tine lipit de telefon mult timp. Pana ajungi la nivelele grele..

 

LOCUL 3 – Sea Stars
Am jucat Sea Stars pana mi-am tocit degetele pe ecranul tactil. Am strans bani, mi am cumparat personaje noi si am ramas cu cel mai dulce gust dupa ce am ajuns la cel mai bun scor al meu.

LOCUL 2 –  Choco Tycoon 
Choco Tycoon este un joc SENZATIONAL, dar care, dintr-un motiv, sau altul, nu apare deloc in top-urile care lauda cele mai bune jocuri Android.

Este aplicatia in care eu mi-am petrecut cel mai mult timp dintre toate si este un joc foarte lung si special. O fetita trebuie sa preia un magazin de ciocolata pe care trebuie sa il conduca. Ai o multime de clienti cu gusturi diferite pe care trebuie sa ii satisfaci. Si nu ii lasa sa astepte.

LOCUL 1- Draw Something
Nimic nu se comparav cu Draw Something cand vine vorba de alungarea plictiselii. Pur si simplu n-ai cum sa te plictisesti in jocul asta. Eu imi iau tableta in cada si de multe ori se umple cada fara ca eu sa imi dau seama. Este minunat.

Trebuie sa desenezi ceva iar alti jucatori, din intreaga lume, trebuie sa ghiceasca.

Si invers :) hehe

–Cu drag, Felicia

Ce parere ai?

