s

Eu spun mereu despre mine ca am haz si sunt foarte simpatica, dar glumele care ma amuza pe mine aproape niciodata nu ii amuza pe cei din jurul meu

De multe ori ma trezesc razand ca proasta la cate vreun banc, in timp ce ceilalti il considera fara haz. [Asta fiindca ei nu au simtul umorului si eu il am]

Asadar, fiindca asta este blogul MEU voi posta 10 bancuri care ma amuza PE MINE5

BANCUL 1 -˛.°★。˛ °.★** *^*★* *˛.°★。˛ °.★** *^*★* *˛.°★。˛ °.★** *^*★* *˛

Doi ardeleni, pe drum. Unul calca si striveste un melc.
– De ce-ai strivit biata faptura?
– N-ai vazut ca ne urmarea de 3 ceasuri?
BANCUL 2 -˛.°★。˛ °.★** *^*★* *˛.°★。˛ °.★** *^*★* *˛.°★。˛ °.★** *^*★* *˛

Un politist pescuia pe Dunare. Vine unu cu un BMW si zice: Buna ziua domnu’ politist. Apa e adanca? Pot sa trec pe aici cu masina?
Politistul: Treci ma ca nu-i adanca!
Intra asta cu masina in apa si se scufunda.
Iese plin de nervi si zice: Bine ma ai zi ca-i mica apa.
Politistul: pai adineauri a trecut un card de rate si apa le ajungea pana la piept.

Ce parere ai?

